bitsettings

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
ooit al iemand hiervan gehoord ?? :vraagteken::vraagteken:
nero heeft een gelijkaardige site waar je zo-iets kan vinden en met dezelfde fout ???
het is dus geen harware fout maar een software fout van xp ..... wie weet raad ?? thx
 
Met nero info tool kan je zien welke versie van firmware je brander gebruikt

Ik zet het bij onze downloads sectie ;)

12846c2f16ac6f94.jpg
 
niet teveel bla bla met nero , andere brandstof software is NINSTENS even goed !!!!! enne je hebt die zelf niet nodig :ahhhhh::ahhhhh: als je niet kan branden met win verkenner is er iets verkeerd ........
enne kijk even naar deze sukkelaar Dvd Nec - Pctuts.be
;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bla bla met nero ????? ik geef hier gewoon een tooltje om je firmware na te kijken .........joeng joeng toch rustig blijven



Het is ook zo dat je moet weten waar je mee bezig bent als je een firmware upgrade doet ,das zo maar niet maar op een knopje duwen hoor?je moet teneerste al je usb toestellen uit trekken,alle programmas op de achtergrond uit schakelen en voor sommige modellen moet je zelfs de upgrade in software modes doen Als je zelfs je dvd speler verkloot is dan niet zozeer de schuld van het merk hoor
En zeker altijd de firmware van de fabrikant gebruiken en niet de firmware van de doe het zelvers

9 van de 10 dvd branders werken niet meer na een firmware upgrade........anough said..........
 
Laatst bewerkt:
hey makker ??? even een rechtzetting aub
het gaat me niet om " nero " !!
wil je er vanaf ??? Nero 7 [Driver CleanTool and RegistryChecker]
probeer even uw tool met roxio .......
liever had ik gezien dat je deze lanseerde
dvdinfopro.com - Home Page ;) is hetzelfe als nero maar kan overweg met alle software nero en roxio en die moeten dan geen oorlog voeren :duimop:
enne de de eventuele soft- en hardware wordt ALTIJD geladen in veilige modus ... beter idee ???? :vraagteken:
maar dit heeft dus niks meer te maken met bitsetting .... dus van mij geen antwoord meer
dus Ivan voor de tweede maal SLOTJE aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan