Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo, ik wil mijn bios updaten en daarom zou ik een hoede uitleg willen. Moederbord is Gigabyte P55A-UD7 met een Award bios versie F5.
Mvg Rudy.
zoals ik in mijn vorige post zette is de link naar Wim's website heel handig en interessant. via daar kan je alle mogelijke versies van bios voor alle mobo's en fabrikanten vinden, met eventueel een doorverwijzing naar de fabrikant.
doe eerst een online scan met de tool die aangegeven wordt (biosagentplus) op deze pagina zodat je de echte benaming vindt van je mobo. en dan is het gewoon het lijstje afgaan. niet moeilijk en betrouwbaar. één van de weinige overzichtssites die ik ken voor bios.
In die lijst zit hij niet de GA P55A-UD7, maar de update is nu gedaan en geslaagd, joepie!!! Alvast bedankt voor de goede raad.
Mvg Rudy
het opvragen van je gegevens van je moederbord is gratis met de online scan. verder hoef je niet te gaan, want biosagent is inderdaad niet gratis. De bedoeling is dat je dan gaat naar de lijst van Wim zijn site. met een beetje zoeken slaag je er wel in van te updaten. soms via eentje uit de lijst, soms door een link naar de juiste plaats en soms zelfs door zelf verder te zoeken.Volgens mij is dat niet gratis.