Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik denk dat ik door een nieuwe malware of spyware geraakt ben. Binkiland.com. Volgens internet weer wat nieuws. Is er iemand onder ons die me kan zeggen of er een stukje software is waar ik het mee verwijderen kan want de traditionele malware en spyware verwijderaars heb ik geprobeerd maar deze blijken niet in staat Binkiland.com te verwijderen.
Alvast bedankt voor jullie meedenken
met vriendelijke groet
Crimpak
 
je dient eerst bij programmas en onderdelen na te gaan of daar iets geinstalleerd werd zonder dat je daar weet van heb ...
indien zo verwijder je dit dan ook ....het betreffende programma zou de naam of een afgeleide naam meekrijgen van " Binkiland "

daarna ga je de invoegtoepassingen moeten controleren en indien hier een extra zoekmachine werd toegevoegd verwijder je ook deze weer .
stel daarna je standaard zoekmachine terug in !

ook dien je het thuis adres van je home pagina terug in te stellen ...
gebruik jij de Internet Explorer dan dien je deze opnieuw in te stellen ...
gebruik je een andere browser zoals Firefox of Google Chrome dien je ook deze andere opnieuw in te stellen ...als ook de betreffende add-ons te verwijderen .

Binkiland .com is dus een browser hijacker ..
volg de eerdere stappen op en na de herstart die volgt op het opnieuw instellen van je webbrowser dien je je systeem te scannen met malwarebytes en met ADWcleaner..
 
Hallo Lana, heb ik geprobeerd maar had geen resultaat.
Hallo Otex, heb je tips opgevolgd en dat werkte wel. Alle software waar ik afgelopen week mee bezig ben geweest eraf gegooid en niet meer terug gezet. Invoegtoepassingen gecleanerd en standaard zoekmachine opnieuw ingesteld. IE weer opnieuw ingesteld en daarna alles nog eens grondig aan het scannen geweest met Malwarebytes, Super anti Spyware, Spywarefighter, Sophos Virus removertool, Ccleaner, Avg anti spyware. Ja ik dacht ik trek er nu alles maar even doorheen maar ik heb geen hinder meer van Binkiland wat toch wel hardnekkig blijkt te zijn.
Bedankt voor al jullie tips want nu kan ik weer verder.
fijne zondag verder
Crimpak
 
het is niet verstandig om zoveel verschillende malwaretools te gaan gebruiken ...deze zullen eerder elkaar tegen gaan werken dan met elkaar te werken ..
de ene ziet bijvoorbeeld niets gevaarlijks terwijl de andere er dan een melding van geeft ...

jij gebruikt dus de Malwarebytes, Super anti Spyware, Spywarefighter, Sophos Virus removertool, Ccleaner, Avg anti spyware....
beter zou het zijn dat je enkel de Malwarebytes gebruikt want deze is toch de nr1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan