Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik plaats hier een vraag waarvan ik niet goed weet waar hij thuishoort.
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een tablet aangeschaft.
Gegevens: TomTec 7", type AFT3416.
Ik gebruikte hem 1 keer en daarna niet meer. Mijn probleem is nu dat ik dat ding weer eens oppakte en er mee aan de slag wilde. Ik denk dat jullie mijn vraag al wel aan voelen komen.
IK WEET MIJN WACHTWOORD NIET MEER en kom er niet meer in. Ik weet dat tablets niet ter sprake komen maar ik hoop toch heel erg dat een van jullie zoveel deskundigheid heeft hoe ik dit probleem op kan lossen. Goochelen helpt niet. Daar praat men alleen over terugzetten in de fabrieksinstelling maar dat werkte niet. Alles via Google geprobeerd maar ik komt er niet in. TomTec laat me in de steek want ook die laat nergens weten hoe ik uit dit probleem kom.
Hopende op een oplossing van jullie kant

Fijne avond verder
crimpak.
 
Weet je zeker dat je naar de fabriekssetting terug bent gegaan.
Daarom mijn vraag: Heb je een hard of een soft reset gedaan ?
Voor een harde reset moet je een bepaalde toets combinatie gebruiken. Welke dat voor deze TomTec precies is weet ik zo snel even niet maar zal best op Google te vinden zijn. Vaak is dit de power en een volumeknop indrukken. Daarna zou je een keuze moeten krijgen welke reset je wilt doen.
Als het goed is start hij dan in de fabrieks settings op en kun je helemaal opnieuw beginnen en ook een nieuw password ingeven.
 
Hoi Lana,
met dit antwoord kan ik zeker vooruit en zeker met behulp van dit filmpje. Ik ga die harde reset uitproberen, want wat ik tot op heden heb gedaan is maar wat uitproberen maar ik had geen enkele informatie hoe of wat ik moest doen. Nu wel. Nu kan ik me even verdiepen in die harde reset in combinatie met het filmpje dat je meestuurde. Even kijken op Google welke toetsen ik moet gebruiken voor die harde reset. Alvast tot zover erg bedankt en ik ga er mee aan de slag want opgeven bestaat niet voor me. Zodra ik eruit ben dan hoor je van me en zal ik je kunnen zeggen hoe het me gelukt is et deze informatie.
Fijne avond en tot zover alvast bedankt voor je ondersteuning. Ik laat me nog horen!!!
crimpak
 
Soms is het de aan/uit knop en de volume up toets, soms is het de aan/uit knop en de volume down toets, maar soms ook de aan/uit knop en de volume up en down toets gelijktijdig.
Dit verschilt dus per merk. Gewoon dus maar wat proberen denk ik dan.

Leve de normalisatie denk ik dan maar weer.
 
Hoi Lana, ik ben al harstikke blij met al je informatie waar ik nu mee aan de slag ga want ik wist echt niet meer wat ik moest doen. Ik ga dat zeker allemaal uitproberen en laat je zeker nog weten als ik er uit ben en hoe me dat dan gelukt is. Fijn dat je mij zover op weg hebt kunnen helpen waarvoor dank.

groetjes
crimpak
 
Hoi Lana, ik ben al harstikke blij met al je informatie waar ik nu mee aan de slag ga want ik wist echt niet meer wat ik moest doen. Ik ga dat zeker allemaal uitproberen en laat je zeker nog weten als ik er uit ben en hoe me dat dan gelukt is. Fijn dat je mij zover op weg hebt kunnen helpen waarvoor dank.

groetjes
crimpak

Ik ben toch wel benieuwd hoe dit afgelopen is.
 
Hoi Lana, belofte van mijn kant kom ik echt altijd na. Mijn afspraak met je staat in mijn agenda en ik ga zeker reageren want ik kan me maar al te goed voorstellen dat je benieuwd bent. Alleen ik heb even een probleem. Ik heb mijn tablet mee naar mijn zoon genomen en wilde samen met hem met de tablet aan de slag met de informatie die ik van je gekregen heb. Die avond dat ik naar hem toeging zijn we er door omstandigheden niet toe gekomen het aan te pakken. Ik liet mijn tablet achter en ik tref het niet. Hij zit voor zijn werk enkele weken in Thailand en ik kan zijn woning niet in, en kan ik pas over 4 weken verder met de tablet. Vandaar dat ik nog geen reactie kan geven. Maar beloofd is beloofd je krijgt zeker een seintje als ik die tablet weer in kan komen, maar het is nog even wachten maar vergeten doe ik je niet. Zeker niet omdat je me altijd zoveel hulp biedt. Ik hoop op je begrip voor deze samenloop van omstandigheden. Je hoort zeker nog van me!!!!
Vriendelijke groet
crimpak
 
Hoi Lana, sorry dat ik niet eerder zelf reageerde, maar door allerlei andere drukte vergeten het eindresultaat te laten weten. Fijn dat je nog even informeert. Helaas is het antwoord niet positief. We hebben echt van alles geprobeerd en overal geïnformeerd tot zelfs bij de fabrikant toe maar helaas, we hebben het ding nooit meer aan de praat gekregen. We konden op het laatst niets anders dan het apparaat verder te slopen en in de kliko te dumpen. Het bleek later ook (ik had dat ding bij een krant cadeau gekregen) dat het een was van het allergoedkoopste soort en de reviews op internet bleken ook allemaal teleurstellingen bij mensen die ook allemaal deze ervaring hadden opgedaan. Als je iets goeds wil zie je wel weer moet je er ook voor betalen. Helaas dus ik heb het maar om zeep geholpen zodat er anderen ook niets meer mee konden om te voorkomen dat mogelijke inhoud in verkeerde handen zou komen.
Bedankt voor je vraag
met vriendelijke groet
ps en de volgende keer zal ik sneller reageren
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan