Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Wil ik een mail met een bijlage versturen; (bijvoorbeeld een stukje muziek), dan krijg ik steeds het volgende bericht; "Je bijlagen zijn nog niet volledig geüpload. Bestanden die worden geüpload, worden niet verzonden."
Verstuur ik toch dit bericht, dan komt hij aan zonder bijlage.
 
hoe groot is dat muziek stukje dan !
heb juist een test gedaan met 1 muziek stukje van 3,47MB en dit ging dus probleemloos ...
test 1 betrof 1 muziek stukje ...op 2seconden was deze ge-uploaded en klaar voor verzenden .
test 2 waren er 4 tegelijkertijd en het verzenden duurde dan ook iets langer ( 13 seconden )

836a8c52a8-Ashampoo_Snap_2015.03.29_19h29m17s_007_.png
 
Ik zie dat U een bijlage hebt bijgevoegd? (bijlage 14036). Ik klik erop en lees dan hetvolgende:
Systeembericht
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.


hoe groot is dat muziek stukje dan !
heb juist een test gedaan met 1 muziek stukje van 3,47MB en dit ging dus probleemloos ...
test 1 betrof 1 muziek stukje ...op 2seconden was deze ge-uploaded en klaar voor verzenden .
test 2 waren er 4 tegelijkertijd en het verzenden duurde dan ook iets langer ( 13 seconden )

Bekijk bijlage 14036
 
Sorry Otex dat ik zo laat terug schrijf. Ik heb te veel tijd in mijn hond gestoken. Hij is plots heel ziek geworden en de dierenarts heeft dringend moeten komen. Hij geeft hem nog hooguit 2 maanden te leven.
Nu verder over mijn probleem. Het zit zo in mekaar. Ik heb een vriendin die een 3 tal km van mij woont. Ze kan geen pc en internet veroorloven. Dus heb ik haar een laptop gegeven en heb haar ook mijn gegevens van internet gegeven zodat ze met die gegevens Wifri kan gebruiken. Zou dit een reden kunnen zijn in verband met versturen van bijlagen omdat we met zijn beiden internet gebruiken?
werd aangepast !!
 
jij bent in feite in overtreding doordat je je Telenet inloggegevens aan een andere persoon geeft ...
straffer nog is indien zij nu iets verkeerds doe dan komen ze bij u aankloppen !

ook indien ze nu bijvoorbeeld een reden heeft om je te raken kan ze met jou inlog gegevens op je Telenet account inloggen om eender welke streek uit te halen .

dat kan inderdaad de reden zijn ...dat Telenet bemerkt heeft dat je op 2 verschillende adressen dezelfde inlog gegevens gebruikt ...
kan ze geen standaard abbo aankopen , deze heb je al voor 27€/maandelijks https://www2.telenet.be/nl/andere-producten/internet/basic-internet/bestel-basic-internet/
 
jij bent in feite in overtreding doordat je je Telenet inloggegevens aan een andere persoon geeft ...
straffer nog is indien zij nu iets verkeerds doe dan komen ze bij u aankloppen !

ook indien ze nu bijvoorbeeld een reden heeft om je te raken kan ze met jou inlog gegevens op je Telenet account inloggen om eender welke streek uit te halen .

dat kan inderdaad de reden zijn ...dat Telenet bemerkt heeft dat je op 2 verschillende adressen dezelfde inlog gegevens gebruikt ...
kan ze geen standaard abbo aankopen , deze heb je al voor 27€/maandelijks https://www2.telenet.be/nl/andere-producten/internet/basic-internet/bestel-basic-internet/

Dat doe je toch ook als je met uw eigen laptop, tablet, smartphone ergens anders inlogt op een Telenet modem.
 
Ik denk toch niet dat ik een fout bega? Mijn pc staat bijvoorbeeld thuis nog aan en ik neem mijn laptop naar mijn vriendin mee en start daar mijn laptop, dan mag dit toch geen probleem voor Telenet zijn?
Dat doe je toch ook als je met uw eigen laptop, tablet, smartphone ergens anders inlogt op een Telenet modem.
 
Dat doe je toch ook als je met uw eigen laptop, tablet, smartphone ergens anders inlogt op een Telenet modem.

dat kan dus niet wat jij zegt ...de homespot of de wifi free is een onderdeel dat aanwezig is in de modem van Telenet maar je log je dus nooit in op deze andere modem ...dit is een misvatting van u .
 
Ik denk toch niet dat ik een fout bega? Mijn pc staat bijvoorbeeld thuis nog aan en ik neem mijn laptop naar mijn vriendin mee en start daar mijn laptop, dan mag dit toch geen probleem voor Telenet zijn?

Die Telenet Homespots en/of Telenet Wifree zijn net daarvoor gemaakt zodat je onder je eigen abonnement bij andere personen gebruik kunt maken van hun modems.
 
Ik denk toch niet dat ik een fout bega? Mijn pc staat bijvoorbeeld thuis nog aan en ik neem mijn laptop naar mijn vriendin mee en start daar mijn laptop, dan mag dit toch geen probleem voor Telenet zijn?

je pc heeft zijn eigen IPadres dat gekoppeld is aan jouw inlog gegevens ...
jouw vriendin gebruik wel je laptop met je inlog gegevens ...en dit kan dus gezien worden door telenet alsof jij daar op bezoek ben ...geen probleem tot nu toe ! zolang jij niet zelf op de pc aan het werken bent !
ook indien er ooit iets mispeuterd word bijvoorbeeld via een chatroom !!
en er komt gerechtelijke politie bij dan komt het waarschijnlijk uit dat jij dus een account gedeeld heb met je vriendin ..
met alle gevolgen van dien ...
 
je pc heeft zijn eigen IPadres dat gekoppeld is aan jouw inlog gegevens ...
jouw vriendin gebruik wel je laptop met je inlog gegevens ...en dit kan dus gezien worden door telenet alsof jij daar op bezoek ben ...geen probleem tot nu toe ! zolang jij niet zelf op de pc aan het werken bent !
ook indien er ooit iets mispeuterd word bijvoorbeeld via een chatroom !!
en er komt gerechtelijke politie bij dan komt het waarschijnlijk uit dat jij dus een account gedeeld heb met je vriendin ..
met alle gevolgen van dien ...

Even een voorbeeltje:

Ik ben thuis met mijn desktop aan het surfen, ondertussen is mijn vrouw met haar tablet ergens op bezoek en is daar ook aan het surfen langs de modem van die personen met Telenetwifree, mijn dochter zit ergens anders en is daar ingelogd op Telenet met Telenethomespot net zoals mijn zoon ook ergens gebruik maakt van telenetwifree of telenethomespot met zijn smartphone. En dit gebeurt allemaal met MIJN abonnementsgegevens. En als er nog meer kinderen moesten zijn kunnen die met hun eigen tablet, laptop of smartphone ook op gelijk welke telenetmodem surfen.

Dit is allemaal 100% legaal
 
Sorry dat ik weer even inbreek in dit topic, maar met de situatie van de TS is niets mis. Dit topic is in een totaal onrealistische situatie aan het escaleren.
Buiten het feit dat het strict administratief niet toegelaten is om iemand zonder abonnement te laten connecteren met inloggegevens van 3den.
Een legitieme gebruiker mag op eender welke Telenet (guest)hotspot aanloggen. Hoeveel en waar hij wil. Heeft niets te maken met "gekoppelde IP adressen" en "dubbel gebruik" en "op bezoek bij" en "chatroom situaties" ed,... laten we niet overdrijven hier.

Er wordt in België hoofdzakelijk maar voor één situatie justitie ingeschakeld. En dat is ivm pedofilie ed. En dan moeten er al vallen opgezet worden (wat volgens mij al niet wettelijk is volgens de Belgische wetgeving = uitlokking) of staalharde bewijzen zijn. Of gebruik maken van dergelijke websites gehost door Telenet of een andere Belgishe ISP.

Telenet of eender welke provider gaat zich helemaal niet bezighouden met zulke futuliteiten zoals hier in dit topic beschreven. Telenet gaat dus zeker de oorzaak niet zijn omdat een bijlage in Outlook niet werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan