Bij I.E. 8 steeds " Win7 antivirus 2011 firewall alert "

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Als ik IE 8 open verschijnt onmiddellijk deze boodschap met de vraag tot kopen. Ik kan zelfs geen enkele site meer openen. Hoe dit verwijderen? Zelfs systeem herstel wordt onmogelijk gemaakt. Had Firefox nog onder downloads staan en dus geinstalleerd, ik kan werken , maar zelfs daar komt het voortdurend te voorschijn, maar ik kan wel verder surfen. Ik werk liever met IE.
Kan mij iemand een oplossing geven?
Dank

Koekoek
 
Ik zou naast SuperAntispyware ook eens met MBAM scannen.
Een duidelijke handleiding vind je hier Spyware
 
Als ik IE 8 open verschijnt onmiddellijk deze boodschap met de vraag tot kopen. Ik kan zelfs geen enkele site meer openen. Hoe dit verwijderen? Zelfs systeem herstel wordt onmogelijk gemaakt. Had Firefox nog onder downloads staan en dus geinstalleerd, ik kan werken , maar zelfs daar komt het voortdurend te voorschijn, maar ik kan wel verder surfen. Ik werk liever met IE.
Kan mij iemand een oplossing geven?
Dank

Koekoek

't is een vrij recente, maar ben hem al tegen gekomen. zoals Tuts aangeeft is het malware. ik zou niet zeggen spy, maar eerder scareware of ook rogueware. hij doet de typische trojan-handelingen zoals regedit, rstrui, en inet afsluiten, maar is echter makkelijk weg te halen. 't was waarschijnlijk een beginnend programmeur die het maakte :p
 
Beste Tuts , Pluis en Antwanneke,

Ik heb mijn pc gescand met Superantispanware, gevolg : Win 7....was weg, maar ik kon geen programma meer openen ( klikken om bv IE te openen en een schermpje " verbinden met een programma..bladeren..programma werd geopend in zijn delen..uitvoeren .. en weer het beginschermpje,) en zo met alle programma's) Ik heb deze morgen de raad van PLuis gevolgd en gescand met antimalware en alles was weer normaal. Ik vraag mij af of een systeemherstel (via configuratiescherm ,de normale weg kon niet)ook had geholpen?

Dank aan alle raadgevers.

Ps; Win vraagt de update van IE 9: is dit aan te raden ?

Koekoek
 
SuperAntispyware is op zich geen slecht programma en doet z'n werk normaal gesproken ook goed.
Systeemherstel werkt niet tegen een besmetting.

IE9 heb ik inmiddels ook draaien zonder problemen, al moet ik er wel bij vermelden dat dit in het begin niet zo soepel verliep, maar dat komt waarschijnlijk door mijn eigen tweaks en instellingen van mijn systeem. Verder heb ik nog nergens problemen gelezen over IE9

Bedankt voor dit bericht en fijn dat alles opgelost is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indien ik SuperAnti... terug zou gebruiken om malware te verwijderen, zou ik dan hetzelfde probleem hebben?. Of is het beter alleen antimalware volledig te laten scannen?
Dank voor uw antwoord.
Koekoek
 
Indien ik SuperAnti... terug zou gebruiken om malware te verwijderen, zou ik dan hetzelfde probleem hebben?. Of is het beter alleen antimalware volledig te laten scannen?
Dank voor uw antwoord.
Koekoek

Moeilijk om hier een antwoord op te geven, maar ik denk van wel. Normaal gesproken doet SuperAntispyware z'n werk goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan