Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in VB een programmetje gemaakt. Binnen de ontwikkelomgeving lukt het runnen zonder problemen. Met Windows Vista kan ik het ook runnen maar met mijn Windows 8.1 64bit lukt het niet. Het is al geprobeerd op andere pc's, ook met Windows 8.1 64bit en die hebben geen probleem dus moet het probleem op mijn pc zitten. Ik heb "sfc /scannow" al laten lopen en die geeft geen fouten.
Runnen van het programmetje geeft op mijn pc geeft een errormelding "Kan geen toegang krijgen....". Zie de volledige melding op bijgaande afbeelding. De beveiligings eigenschappen kan je zien op de tweede bijlage.

Hoe krijg ik dit opgelost?

[edit]Lana heeft de namen weggehaald uit de afbeelding [/edit]
 

Bijlagen

  • Geen-Toegang.jpg
    Geen-Toegang.jpg
    28.6 KB · Weergaven: 116
  • Geen-Toegang2s.jpg
    Geen-Toegang2s.jpg
    54.9 KB · Weergaven: 117
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom staat die executable onder de Cookies folder? In deze folder heb je als gebruiker in principe niets te zoeken. Dus zet die executable even gewoon op je desktop en dan zal het wel werken.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb volledig beheer over de C.

Ik zie het nu ook dat de map op de schermen Cookies noemt, zal wel één van de eigenaardigheden van Windows 8.1 zijn denk ik want het bestand staat gewoon op mijn desktop. Als ik de eigenschappen van een snelkoppeling op de desktop opvraag dan staat die snelkoppeling ook in de Cookies map.
Om de zaak te testen heb ik een kopie gezet in de map c:\temp en bij het uitvoeren geeft dat dezelfde error.
 

Bijlagen

  • Geen-Toegang6.jpg
    Geen-Toegang6.jpg
    100.7 KB · Weergaven: 116
Oef, het is eindelijk opgelost. Het programma werd door Avast geblokkeerd maar door een foute instelling in Avast werd die foutmelding niet getoond en kreeg ik alleen de melding van Windows.
Allen bedankt voor de hulp, topic mag gesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan