Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb thuis een 17" beeldscherm, maar ik stel vast dat ik bij heel wat applicaties voortdurend moet scrollen omdat ik niet alles op dat beeldscherm krijg. Ik denk dat er niets anders op zit dan te opteren voor een groter beeldscherm (ik heb die monitor ten slotte toch ook al 9 jaar, so ...). Vraag is natuurlijk of die trend zich zal blijven doorzetten en of ik dan niet meteen moet gaan voor een pakweg 22" beeldscherm. Is er iemand die mij hierin kan adviseren en ook of er zaken zijn waarop ik zeker moet letten bij aanschaf van zo'n scherm (bijvoorbeeld eigenschappen van huidige grafische kaart, processor, ...). Het moge wel duidelijk zijn dat ik een leek ben wat betreft computers (en op vele andere domeinen ook weliswaar) (lachen)

Alvast bedankt.

Groeten,

Jan
 
resolutie

resolutie

Nee, zal ik dan eerst eens effe proberen (als ik vanavond weer thuis ben).
Alvast bedankt voor je suggestie !

Jan
 
pinten versus beeldscherm

pinten versus beeldscherm

heb eergisteren een behoorlijk aantal pinten geconsumeerd en dit had nochtans niets veranderd aan mijn beeldscherm ... !
 
Is het gelukt om de resolutieinstellingen te vinden?
Bij een groter scherm gaan de tekeningen en letters groter zijn, maar je gaat evenveel moeten scrollen hoor in dezelfde resolutie.
 
Is er gisterenavond spijtig genoeg niet van gekomen (moest weg, en pas laat thuisgekomen). zal vanavond dan maar proberen. Laat je iets weten !
 
Lap,

Heb nu wel geprobeerd, maar vergeten te antwoorden. Ik zit in volle renovatie en durf zo nu en dan blijkbaar wel iets vergeten ...
Ik heb dat met die resolutie geprobeerd, en dan kreeg ik wel alles op mijn scherm zonder te moeten scrollen, maar karakters waren dan zo klein dat dat geen oplossing is (niet werkbaar op die manier).
Dus, dan toch maar groter scherm ?

Groeten,

Jan
 
Nee hoor.
Je hoeft enkel te kiezen om grote iconen te gebruiken op je desktop (als dat is wat je bedoelt met kleine karacters).
Maar als je er teveel hebt gaan ze dan opnieuw je desktop vol zetten waarschijnlijk.
 
1) Wat bedoel je met "Ik denk dat je uw drivers mis." ?
2) Ik bedoel dat alle tekst veel te klein op mijn scherm verschijnt, dus uiterst moeilijk leesbaar..
 
Ik heb eens opgestart in xp en maakte deze printscreen.
Het 2e scherm verschijnt als je kiest voor geavanceerd.
Maak van 96dpi 120 dpi, kies toepassen en ok.
Dat zou het probleem moeten oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan