backup

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie kan mijn helpen:ik heb een backup programma in mijn pc deze heb ik verwijderd, zinsdien start het backup programma van windows7 niet meer op????????????????????(y)
 
open configuratiescherm ..
klik op onderhoudscentrum...
klik op de button backup instellingen controleren ..
klik verder op opties ..en selecteer de externe schijf waar je de backup wilt bewaren ..
heb je de externe schijf gekozen zie je nu 2opties ..
1..automatisch laten bepalen ( aanbevolen )
2. zelf bepalen
klik op volgende ...hier kun je de backup instellingen controleren ik ga meestal voor een systeemkopie & alle gebruikers (ook al ben ik de enige gebruiker)
als je nu verder klikt start de backup op en maakt deze er ééntje aan ...je kan deze anuleren door op opties te klikken en vervolgens op annuleren ..
doe eerst een volledige systeemscan zodat je er zeker van bent géén malware mee te nemen in de back up ..
ik raad ook mallwarebytes free aan om een extra scan op malware !!!
 
Laatst bewerkt:
heb ik gedaan maar de button backup zit er niet wel staat er back-up maken details aan de linkerkant en aan de rechterkant staat backup in zwarteletters maar werkt niet
 
doe het volgende eens ..
open configuratie scherm ..
klik verder op systeembeheer ..
klik weer verder op services ...
**zoek hier in de lijst naar Windows Backup** Heb je deze gevonden ** dubbel klik op de regel ...
je kan hier de opstart type aangeven ... ikzelf heb deze op handmatig gezet omdat ik daar zelf wil over beslissen
in elk geval ga je deze hier aanzetten en bevestig je dit met Toepassen en OK
Bekijk bijlage 7465
 
Laatst bewerkt:
typ in het zoekvenster bij start sfc /scannow let op de spatie
rechts klik op sfc /scannow.exe en kies uitvoeren als administrator
sluit voordat je hier mee begint eerst alles af , tijdens deze scan ...deze scan scant jouw systeem op fouten van systeeminstellingen en zonodig zullen deze ook hersteldt worden ..
als er gevraagdt wordt de win7 cd te plaatsen dan doe je dit ook ..
als het herstel afhankelijk is van een reboot dan herstart je jouw systeem ..
 
vraagje betreft het hier om een gedownloade win7 ... indien je deze dus gedownload heb dan kan de uploader deze ook bewerkt hebben en desnoods ook de back up functie niet meegenomen hebben ...
je zou echter nog de Win7 recovery cd kunnen proberen als je vermeld welke bit versie je gebruikt ....hier een win7 x32 repair disk
 
hij heeft er altijd in gezetten en gedaan vogens mij zit hij er nog, ik maakte altijd mijn backup met acronis atomaties elkedag maar ik kreeg een update naar een nieuwere versie en deze ging niet lekker dus ik dacht er uit en op nieuw instaleren dat ging niet er zat nog een map in
deze zat in common fils deze map kreeg ik er niet uit hij zij is geopent in een andre map, toen hep ik msconfig en enter gedaan toe kwam ik ze tegen bij tapblad services daar uitgezet en toe kon ik de map wel verwijderen.in sisteembeheer services daar kwam ik twee keer
acrones tegen maar stonde uit zo is het ongeveer gegaan
 
dus als ik je versta dan is de acronis backup nog aanwezig op je pc ...
indien zo gebruik je best de revo unistaller om alles van acronis te verwijderen ..
daarna gebruik je een register opruimer bijv : ccleaner
daarna ga je terug de eerder vermelde stappen door nemen
 
hoe zit het hier mee ...
effe vermelden dat ik ook de backup functie van acronis gebruik maar kan ter alle tyde overschakkelen naar de meegeleverde windows backup tool ...
dit zal dan waarschijnlijk wel te maken hebben ...Welke win7 versie jezelf gebruikt ...indien je de premium gebruikt kan deze minder dan de ultimate!!!
 
hoe zit het hier mee ...
effe vermelden dat ik ook de backup functie van acronis gebruik maar kan ter alle tyde overschakkelen naar de meegeleverde windows backup tool ...
dit zal dan waarschijnlijk wel te maken hebben ...Welke win7 versie jezelf gebruikt ...indien je de premium gebruikt kan deze minder dan de ultimate!!!
Lijkt me vrij onmogelijk... in Windows ultimate zijn gewoon enkele extra toepassingen geactiveerd. That's it.

Backup tools gebruiken nogal dikwijls Windows VSS (Volume Shadow Copy Service). Indien deze service problemen heeft kan dit gevolgen hebben voor veel backup toepassingen.
 
@ Ddragon : wat lijkt je vrij onmogelijk .!
bedoel je hiermee dat het onwaarschijnlijk is dat ik doodgewoon kan overschakelen van de acronis backup tool naar de windows backup zonder dat ik acronis hoeft te verwijderen ..
of bedoel je eerder dat het niets te maken heeft met welke versie dat je gebruik...
ik denk dat de ts vergeten is om eerst de windows backup in te schakelen vooralleer hij de acronis backup heeft verwijderdt ....
namelijk toen de ts acronis installeerde heeft deze de windows backup uitgezet ...

de ts kan een systeemherstel doen ; naar het moment dat acronis backup er nog aanwezig was ; en zodoende eerst de windows backup inschakelen ...
daarna verwijder hij pas de acronis backup ; hierbij er op lettend dat hij ook alles met acronis verwijderdt ; maar dan ook alles ...
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde dus dat dit niets te maken heeft met de Windows editie.
Zoals je vermeld kan het goed zijn dat Acronis Windows backup uitschakeld, al weet ik dit niet zeker. Maar dit lijkt me wel logisch om geen conflict te crëeren met de Windows VSS service.
Acronis installeerd inderdaad wel veel bijkomende services en drivers. Een goed product wel, tenkoste van een kleine opoffering...
 
Qtex,
DDragon,
Stroo,
Is het mogelijk te weten wat er dagelijks/wekelijks/maandelijks werd ge-backup't? Misschien zit er wel eens een backup tussen van Windows en dan heeft hij een Systeemkopie of misschien van Acronis een Image? Dan is het toch mogelijk dat Stroo zijn systeem hiermee terugzet tot vóór het probleem? Of niet?
m.v.g. | WaWa
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan