Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Na een crash van mijn harde schijf hebben ze die vervangen door een "Samsung SSD 250 GB 840 EVO", en nu vind ik nergens in mijn configuratiescherm waar ik een backup kan maken van mijn progs.
Als ik kijk bij Systeem & beveiliging - "Back-up maken en terugzetten", is er daar niks te zien om een backup in te stellen.
Ik werk met Windows 7.
bedankt voor een tip
 

Dat is het hem juist, als ik "backup & terugzetten open krijg ik dit beeld waar ik niks kan doen Knipsel.jpg
 
open eens het onderhoudscentrum ...en tracht vandaar uit een backup aan te maken ...of is het eerder zo dat je een eerder gemaakte backup wilt terug zetten !

Vergeet vooral ook niet dat de Windows Backup service ingesteld dient te zijn op Handmatig in services.msc.
het zou kunnen dat deze service's Uitgeschakeld staat .
 
open eens het onderhoudscentrum ...en tracht vandaar uit een backup aan te maken ...of is het eerder zo dat je een eerder gemaakte backup wilt terug zetten !

Vergeet vooral ook niet dat de Windows Backup service ingesteld dient te zijn op Handmatig in services.msc.
het zou kunnen dat deze service's Uitgeschakeld staat .

Het stond inderdaad niet ingesteld op "Handmatig in services.msc"
Kan ik ook zelf instellen waar ik juist een backup van wil maken, bvb juist van mijn progs, ik denk dat hij nu meer backupt dan dat.
Mocht je mij kunnen zeggen hoe ik dit kan instellen, ik ken er eigenlijk nie zoveel van hoor.
Bedankt voor uw hulp.
 
ik denk niet dat het mogelijk is om enkel de programma's te gaan backuppen aangezien er telkens je een programma installeerd er ook in het register een vermelding komt te staan !
 
Als je 'Systeemkopie' backupt, dan worden alléén je Operating System en je programma's in de backup opgenomen.
Met een relatief kleine SSD is het best als je alléén je O.S. en je programma's er op laat staan (als C) en al de rest op een 'D'-partitie zet. Beter nog op een externe drive (D).
 
Als je 'Met een relatief kleine SSD is het best als je alléén je O.S. en je programma's er op laat staan (als C) en al de rest op een 'D'-partitie zet. Beter nog op een externe drive (D).

Moderator Notice: je heb blijkbaar de openings post niet gelezen waar de TS verklaart een 250GB SSD te gebruiken namelijk de Samsung 840Evo ( van klein is hier dus geen sprake )
 
"Relatief" klein. In een tijd dat nieuwe Pc's geleverd worden met 2 TB is 250 GB relatief klein. Zoals alles relatief is in dit leven... Nietwaar?
Het is de keuze van de gebruiker om deze SSD te gebruiken om alléén OS en programma's te bevatten en een afzonderlijke D voor de rest.
"Mijn gedacht" zou Baltazar Boma zeggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan