Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

is er bij iemand bekend of er een puur Nederlands programma bestaat voor een Back up.
Weet iemand dit, zou ik dan dat programma mogen weten.
Bij voorbaat dank

franton
 
indien je er een 10€ tegen aan wilt gooien dan kun je gaan voor de Ashampoo backup pro11 deze is dus ook in het Nederlands te gebruiken ...
het installatie programma haal je hier op ...
deze link gebruik je best voor een licentie sleutel voor 10€ inplaats van 40€ of je klikt gewoon op aankopen nadat je de proef versie geinstalleerd heb en uitgetest heb ...

9dce9c8c4e-Ashampoo_Snap_2017.08.08_17h45m07s_001_.png
 
akkoord maar deze heb je dan ook niet gratis ...
de standaard versie kost je al 50€

Das ook juist, maar je kunt altijd een serial nummer geven dat bij de site Moderator Notice: deze site mag niet genoemd worden en daarom werd dit dan ook aangepast ! staat en maak er dan een herstel of recovery disk van op cd of dvd. Dan heb je hem volledig gratis.
 
in bericht #6 verwees jij naar een site waar men serial's beschikbaar stelt en deze site mag zeker niet genoemd worden ...
ook word hier de toegang geweigerd naar deze site door malwarebytes ..
*je bedoeld dus dat je de trial versie had opgehaald van de acronis treu image 2017 en je zodoende een opstart cd heb aangemaakt ..
 
in bericht #6 verwees jij naar een site waar men serial's beschikbaar stelt en deze site mag zeker niet genoemd worden ...
ook word hier de toegang geweigerd naar deze site door malwarebytes ..
*je bedoeld dus dat je de trial versie had opgehaald van de acronis treu image 2017 en je zodoende een opstart cd heb aangemaakt ..

Inderdaad, dat is wat ik bedoelde.

Mijn backups maak ik via die opstart cd, en niet meer via het progrmma dat ik eerst op mijn pc had geïnstalleerd, want deze heb ik reeds verwijderd,en werk dus alleen via die opstart cd.
 
dan is er het een en ander veranderd want eerder in versie 2014 kon men wel een opstart cd aanmaken maar men kon deze enkel gebruiken om een bestaande backup terug te plaatsen ...als ik u goe versta dan is het dus met de opstart cd 2017 mogelijk om ook een nieuwe backup aan te maken zonder dus dat Windows hoeft gestart te worden ...
 
dan is er het een en ander veranderd want eerder in versie 2014 kon men wel een opstart cd aanmaken maar men kon deze enkel gebruiken om een bestaande backup terug te plaatsen ...als ik u goe versta dan is het dus met de opstart cd 2017 mogelijk om ook een nieuwe backup aan te maken zonder dus dat Windows hoeft gestart te worden ...

Inderdaad, en dit zonder één enkel probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan