Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, is het mogelijk een image te maken van een laptop met ssd schijf naar een externe harde schijf om nadien eventueel terug te zetten, idem voor foto's en dergelijke, ik zou het ditmaal doen via de opties in Windows 10 om te back uppen want ik heb mijn bekomst wat van amoei back up zelf na de problemen met vorige laptop deze week
 
@reli indien jij met backup bedoel om een systeemkopie aan te maken dan dien je dus ook de systeemherstelschijf aan te maken ...met deze systeemherstelschijf dien je dan op te starten en vervolgens de eerder aangemaakte systeemkopie ( image ) *die je dus op een externe schijf bewaard te selecteren

*dus het antwoord op je vraag :is het mogelijk een image te maken van een laptop met ssd schijf naar een externe harde schijf om nadien eventueel terug te zetten, idem voor foto's en dergelijke, ik zou het ditmaal doen via de opties in Windows 10 is ja dat kan .
 
tja , ik werk al jaren met Aomei Backupper , al op 10 tallen laptops en computers geïnstalleerd en gebruikt , nog NOOIT enig probleem tegengekomen..
verleden week in een laptop waarvan de harde schijf defect was (maar er was een image van Aomei) een SSD geplaatst en probleemloos de image terug gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan