Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik kan de alvira desktop niet verwijderen bij me confragratiescherm hoe die daar gekomen is weert ik me god niet en kan neit verwijderen bij me prog files ?
wie weet er een oplossing voor
heb die andere al gebrobeert die van verwijderen alvira tools
maar is me niet mee gelukt
wie kan me bij helpen ?
groetjes Katinka

[OPLOSSING]Ik vermoed dat je het hebt over het antivirusprogramma Avira dat je wil verwijderen? In tegenstelling tot sommige andere AV's heeft Avira geen eigen verwijdertool ontwikkeld. Vandaar:

Start je pc eens op in veilige modus.

-->Via Windows Explorer open je de map C:\Program Files\ en je verwijdert alle bestaande AntiVir directories. Als je zelf een aparte map hebt gemaakt gedurende de installatie van Antivir verwijder je die map ook:
...\AntiVir ...\
...\Avira ...\

opgelet: als je geen toestemming hebt bovenstaande mappen te verwijderen dan hernoem je de AntiVir directory eerst. Dan, na een herstart in veilige modus, kun je de mappen wel verwijderen.


-->In Windows Explorer open je de directory C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ en verwijder alle bestaande AntiVir directories. Als de Application Data map verborgen is dan ga je naar > extra -> mapopties -> tab Weergave en vink aan "Verborgen bestanden en mappen weergeven". Verwijder dan de mappen:
...\AntiVir ...\
...\Avira ...\
Daarna gooi je ccleaner of een andere cleantool er over heen. Dan zou het moeten verwijderd zijn.

Normaal heropstarten... [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vermoed dat je het hebt over het antivirusprogramma Avira dat je wil verwijderen? In tegenstelling tot sommige andere AV's heeft Avira geen eigen verwijdertool ontwikkeld. Vandaar:

Start je pc eens op in veilige modus.

-->Via Windows Explorer open je de map C:\Program Files\ en je verwijdert alle bestaande AntiVir directories. Als je zelf een aparte map hebt gemaakt gedurende de installatie van Antivir verwijder je die map ook:
...\AntiVir ...\
...\Avira ...\

opgelet: als je geen toestemming hebt bovenstaande mappen te verwijderen dan hernoem je de AntiVir directory eerst. Dan, na een herstart in veilige modus, kun je de mappen wel verwijderen.


-->In Windows Explorer open je de directory C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ en verwijder alle bestaande AntiVir directories. Als de Application Data map verborgen is dan ga je naar > extra -> mapopties -> tab Weergave en vink aan "Verborgen bestanden en mappen weergeven". Verwijder dan de mappen:
...\AntiVir ...\
...\Avira ...\
Daarna gooi je ccleaner of een andere cleantool er over heen. Dan zou het moeten verwijderd zijn.

Normaal heropstarten...
 
Waarom wilt u uw virusscanner verwijderen?
Hoe die daar gekomen is?
U zult die zelf wel geïnstalleerd hebben, uit zichzelf komt dat programma niet op uw pc terecht.
 
Is het de elvira desktop wallpaper?
Je weet wel, de bureubladachtergrond die je ziet als de computer opgestart is.
 
als je iets niet kan verwijderen via je configuratiescherm dan raad ik je aan om revo uninstaller te downloaden (gratis) deze werkt heel goed en verwijderd alle restanten die die software achterlaat absoluut heel veilig.
of unlocker maar deze is iets meer voor pictograms en kleinigheid te laten verwyderen.
http://www.bestedownloads.nl/download/revo_uninstaller.htm
hopelijk werkt dit laat iets weten grtj zorro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan