Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een legaal avg intern. sec. 2014, en was er tot nu toe tevreden over ( behalve indruk vertraging pc)
Al een paar dagen blijft dit progr. regelmatig bedreigingen uitsturen( die er niet zijn) over gedownloade programma's in Documenten , welke hier al meer dan een jaar staan.
Als ik in het bedreigingsschermpje klik op " meer info ", kom ik terecht in de raad om te upgraden naar premium 2015 aan ongeveer 36 euro voor 1 jaar licentie ( korting inbegrepen), dit lijkt mij een vorm van dwang. AVG antivirus 2015 wordt aangeboden aan ongeveer 25 euro.

Is er een ander programma dat even goed is?, of blijf ik beter bij AVG?-m-

Dank voor jullie raad.
 
je maakt de vergissing de avg antivirus 2015 te vergelijken met de avg internet security2015..

-de avg antivirus 2015 kost voor 1 jaar licentie 30€
-de avg internet security 2015 kost je 45€
en dit vanaf de avg site zelf ..klik
dus een upgrade naar de avg premium security 2015 voor 36€ valt dan nog mee vind ik persoonlijk..
 
maar wat is de oorzaak dat AVG voortdurend bedreigingen detecteert?
Is Avast vergelijkbaar in kwaliteit?
Mag ik nog een vraag?: zouden volgende programma's elkaar aanvullen en niet tegen werken of de pc vertragen: Avast antivirus ( of avg antivirus ), Malware Bytes ... en AVG pc tuneup ? Zouden deze drie samen een zeer goede bescherming bieden?

Sorry voor de vele vragen. Thanks
 
zelf gebruik ik de avg premium security 2015 + de avg pc tune up 2015 +malwarebytes pro en ondervind daar géén hinder van ..
ook krijg ik geen meldingen over eerder opgeslagen downloads .
 
dan is het voor mij ook een raadsel ...want nogmaals ik gebruik dezelfde beveiliging en heb deze vermeldingen dus niet ...
daarbovenop gebruik ik een ssd +2 interne schijven +3 externe schijven deze laat ik telkens ook scannen als ik de avg scan opstart .
1 externe schijf heeft een map waarin al de gedownloade exe's opgeslagen werden in de loop van meerdere jaren ..
zelfs bij het scannen van deze map geeft avg geen melding over een eventuele bedreiging .
 
Ik heb AVG internet security 2015 geïnstalleerd, en de detectie van bedreigingen blijft duren, vooral valt men spotnet regelmatig aan .
Ik gebruik I.E 10. Zou het daar mee te maken hebben? Maar vroeger had ik het niet. En spotnet heb ik al lang.
 
Doe eens scan met ADW
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK
mvg
 
Ik heb drie dagen geleden AVG intern. sec. 2015 geïnstalleerd en de ganse pc laten scannen, een 20 tal bedreigingen heb ik laten verwijderen ( zonder praktische gevolgen) Spotnet duidt AVG aan als beveiligd, een bedreiging, maar niet door AVG te verwijderen .
De laatste paar dagen heb ik een 5-tal uur de pc gebruikt en er werd nog geen bedreiging gedetecteerd.

Dus het probleem lijkt opgelost.
Mijn beste dank aan allen.
 
Ik heb de ganse PC laten scannen door AVG I.S. 2015 en het detecteerde een 20 -tal bedreigingen, waaronder "Spotnet"( daar was ik dan niet mee bezig ), spotnet werd als "beveiligd" aangeduid en niet verwijderd maar wel de andere bedreigingen( in feite is er in DOCUMENTEN geen enkel progr fysisch verwijderd dat het als bedreiging beschouwde. In feite blijkt AVG overdreven gereageerd!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan