AVG 2011 weigert te scannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

big-mike

Steunend lid
Vip Lid
Het zit in de title..AVG heeft een trojan gedecteerd en niet kunnen blokkeren. Ik heb deze manueel verwijderd. Maar sedertdien, hij wil geen scan meer uitvoeren. Alles is anders op groen.
Eerst uninstall en opnieuw installeren of repareren verandert er niets aan. Bij het openen van de interface, deze flikkert wel 2 maal maar niets anders verdacht..:vraagteken:

Ad-aware et MBAM vinden geen malware op mijn HDs. Registry gepoetst met AVG tuneup.

Hebben jullie beter ideeën ??

Bedankt bij voorbaat voor de hulp... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan om te beginnen de operatie eens in veilige modus uitvoeren. laat eventueel een virusscan lopen in safe mode, want malware is er niet gevonden. maar dat is niet het belangrijkste.

In eerste instantie moet je zien dat je avg werkt. gebruik eventueel een verwijderingsprogramma zoals revo om zeker te zijn dat je alle restanten weg hebt voordat je herinstalleert. gebruik de recentste link van de website van avg. hou hier dus in je opstart rekening mee dat je 'met netwerkmogelijkheden' kiest voor de veilige modus.
 
Dag Antwanneke,

Scan werkt in veilige modus, ik zal de rest proberen, alles verwijderen..
 
Geen avance..;! ;!

Gekuisd met Revo, laatste installer gedownload en herinstalleerd.
Nu AVG vragen voor een scan te doen, ik zeg Ja en.... niets... zonder fout melding gewoon niets. (zw)

Ik heb een paar weken geleden probleem gehad met upgrade van ZoneAlarm (ver 92.105).

AVG blokkeerd de finalisatie van de interface van ZA, en ik heb moet terugkeren naar 92.091.

Zu het mogelijk zijn dat deze twee niet meer overeen komen :vraagteken:

Vroeg pourtant wel... bizarre..Nog even zoeken :drink: (lachen)
 
Hebbes..(kp)

Het was de Zone Alarm Toolbar die blokkeerd.. met uninstall van deze, AVG doet opnieuw zijn scans..

PC's zijn toch een fantastisch bezigheid voor gepensioneerden...

Bedankt Antwanneke voor mij Revo te leren kennen. Prachtig tool. :duimop:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor te melden big mike dit weten we ook weeral ;)
Hier gaat dan slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan