Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb het vreemde en ongewenste probleem dat Internet Opties mijn LAN- instelling Automatisch veranderd naar Proxy server gebruiken voor het LAN netwerk! Dus werkt het internet niet omdat mijn provider geen gebruik maakt van een proxy server. Dus moet ik elke keer opnieuw het vinkje weghalen en dat van 'Instellingen automatisch detecteren' aanvinken.

Is er misschien een andere manier om dat 'proxy server gebruiken' definitief uit te zetten?
Netwerk verbindingen is niet mijn sterkste kant! Dus alvast bedankt voor de suggesties.

gertini

Windows 8 op een 1 jaar oude Toshiba laptop
 
Staat er een (IP) adres bij die PROXY server instellingen? Zoja, welk?
Er is een reden waarom die telkens op manueel proxy springt.
Virus, Lokale proxy applicatie, ... of misschien zelfs een probleem dat de registry instellingen niet bewaard kunnen worden.
 
Hallo allemaal,

Ik heb het vreemde en ongewenste probleem dat Internet Opties mijn LAN- instelling Automatisch veranderd naar Proxy server gebruiken voor het LAN netwerk! Dus werkt het internet niet omdat mijn provider geen gebruik maakt van een proxy server. Dus moet ik elke keer opnieuw het vinkje weghalen en dat van 'Instellingen automatisch detecteren' aanvinken.

Is er misschien een andere manier om dat 'proxy server gebruiken' definitief uit te zetten?
Netwerk verbindingen is niet mijn sterkste kant! Dus alvast bedankt voor de suggesties.

gertini

Windows 8 op een 1 jaar oude Toshiba laptop

Hartelijk dank voor uw antwoorden op mijn vraag:
Het is geen virus, maar de volgende fout in Windows 8; Kernel Data Inpage Error Msfs.sys.
Ik ben dat nu via Avast aan het herstellen! Nogmaals dank!
 
Ik zie niet onmiddellijk het verband tussen de proxy instellingen van Windows en een fout in Msfs.sys.
En als Avast dit aan het 'herstellen' is, neem ik aan dat het wel een virus betreft in opgegeven bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan