Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NAM

Gast
Ik heb een aantal songs gespeeld op mijn keyboard en in WAV formaat opgenomen met het programma Audicity. Afspelen met Windows Media Player gaat goed maar branden op een audio cd niet. Ik krijg dan een foutmelding "Er ontbreken rechten voor mediagebruik in dit bestand". Wat met ik doen om toch te kunnen branden?
 
wav formaat

wav formaat

Ik heb een aantal songs gespeeld op mijn keyboard en in WAV formaat opgenomen met het programma Audicity. Afspelen met Windows Media Player gaat goed maar branden op een audio cd niet. Ik krijg dan een foutmelding "Er ontbreken rechten voor mediagebruik in dit bestand". Wat met ik doen om toch te kunnen branden?

Hallo beste,

Ik speel ook keybord ,en de wav formaten die gemaakt worden zet ik om met het programma freemake audio converter, zodat ik deze op cd kan plaatsen. Dus download het free programma " freemake audio converter", en je bent vertrokken.

Mvg

Luc
 
Bedankt voor je snelle reactie. Naar wat voor formaat wordt het door "freemake audio converter omgezet"? Ik wil geen mp3. Hoe ga je vervolgens branden, ook met freemake?
 
Heb het inmiddels opgelost: ik moet eerst alle nummers in een afspeellijst plaatsen, vervolgens alle nummers afspelen zodat de speelduur per nummer wordt vastgelegd, vervolgens de afspeellijst opslaan en deze dan branden. Het probleem was dat de lengte van de nummers niet werd herkend. Toch bedankt voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan