Status
Niet open voor verdere reacties.

H_D_14

Steunend lid
Vip Lid
Weet iemand hoe het juist tewerk gaat.
Heb een Apple Tv4 nieuw nog in de doos.
Dus kan ik die jailbreaken.
Maar als ik die aansluit vraag het onmiddelijk.
Om aan te sluiten aan het internet.
En zolang ik dat niet doe geraak ik niet verder!!
Ik weet dat pangu het kan jailbreaken.
Maar je mag niet boven de iOS 9.01 gaan.
Of je kan het niet meer doen.
Hoe moet je het dan doen??
Je kan niet naar je instellingen zonder internet??
Of je heb de nieuwste update voordat je automatische update uitvink.?
Wie kan het me uitleggen of het doen!!
 
Dat zal niet zo eenvoudig zijn als ik deze berichten mag geloven http://www.jailbreaking.nl/apple-tv4-jailbreak-blijkt-mogelijk-te-zijn/

Apple spijkert alles behoorlijk dicht en daar hebben ze zo z'n reden voor. Het risico lijkt mij ook te groot om hiermee te gaan experimenteren, het gevolg kan zijn dat de Apple TV definitief kopot gaat en nooit meer zal opstarten.

Als bepaalde functies of apps niet mogelijk zijn op een Apple TV lijkt het mij verstandiger een apparaat te kopen waarbij dat wel mogelijk is.
 
Hangt ervan af welke vereisten die heeft ivm "internet". Je kan via een proxy/firewall op het internet aansluiten en die proxy zo configureren dat die niet aan de Apple update sites kan. Misschien laat die je dan wel door... en ga je de update laten "falen". Als dat werkt tenminste...
Je moet in eerste instantie wel alles blokkeren en kijken welke verbindingen die probeerd te maken (mbv de LOGs). Adv die LOG kan je dan je firewall configureren om bepaalde verbindingen uit te sluiten of net door te laten.
 
Hoe dan ook, ik blijf het gevaar te groot vinden om de beveiliging te omzeilen. Het zal niet de eerste keer zijn dat er foutieve apps geïnstalleerd worden. Malware is is al gauw geïnstalleerd. Je heft namelijk door het apparaat te jailbreaken de soort van Sandbox omgeving die Apple hanteert op en alle apps krijgen volledige toegang tot het apparaat.
Als leek zou ik hier niet aan beginnen, al zullen de doorgewinterde jailbreakers nu lachen om mijn waarschuwing.
 
Ja, is volledig waar. Ben ik het mee eens. Als je niets geeft om je toestel, dan kan je vol hartelust hierop experimenteren ed. Maar dan moet je er wel vrede mee nemen als je het daarna in de prullemand kan gooien. En laten we eerlijk zijn, welke meerwaarde denk je te vinden (of hebben) na de jailbreak? Is het dat werkelijk waard voor jou?
Al denk ik niet dat die dingen gemakkelijk te hacken zijn. Zou er persoonlijk nooit aan beginnen. Is zo al duur genoeg om naar de vaantjes te helpen.
 
Nu wat heb je meer met jailbreak.Wel als het lukt heb je er plezier ervan.
En in sommige buurlanden betaal je er een ferme duit meer voor.
Ook om het te laten jailbreaken.
Waarom betalen als je het zelf zou kunnen doen???
Nu weet ik ook dat je Kodi kan installeren zonder jailbreak!!!
Nu een paar dagen thuis.
En hopen dat het lukt om mijn beide vragen.
Te kunnen verwezenlijken.
En anders ja dan zullen we het wel lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan