Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
PC Windows 7 sp1

Ik heb afgelopen jaar eens de betaalde versie van Malwarebytes AntiMalware geprobeerd, maar die loopt per einde van deze maand (jan 2015) af. Ik draai ook Bitdefender Internet secrurity. Volgens mij voldoet de scanneer daarin ook goed, maar weet het niet zeker. Mijn eerste gedachten gaan nu uit naar een -liefst gratis- aanvulling hierop. Welke voldoet volgens jullie goed of liefst het beste? Ik kan mij nl herinneren dat jullie mij ooit iets hebben geadviseerd maar ik ben vergeten welke dat was. Bedankt weer bij voorbaat voor jullie aandacht!
 
de licentie van Malwarebytes is levenslang te gebruiken ...
ik heb mijn Malwarebytes pro (nu heet deze premium ) 4jaar geleden aangekocht en deze is dus nog steeds actief .
*heb jij de Malwarebytes dan ook verkregen van de orginele site !
lees dit maar eens na wat men vertelt over de licentie ...Malwarebytes Anti-Malware licentie
 
Persoonlijk zou ik Malwarebytes wel gebruiken (free), maar niet aankopen. Heb deze een aantal jaren geleden aangekocht, maar vind de meerwaarde zeker niet de moeite om voor te betalen. Heb trouwens alle betalende features van dit product uitgezet wegens storend.
 
Als Bitdefender Internet Security al gebruikt word is de betalende versie van Mbam overbodig en is de free versie voldoende. Bij gebruik van een free antivirus zou ik de betalende versie van Mbam aanbevelen .
 
nee zeker niet !
adwcleaner is eerder een hulpmiddel bij een besmetting deze heeft geen watchdog om het maar zo te noemen ...
een antivirus herkend in de meeste gevallen een aanval en zal deze vervolgens ook trachten tegen te houden ...
Malwarebytes premium herkend ook direct de gevaren en zal ook hier ingrijpen als dit nodig blijkt ...
 
nee zeker niet !
adwcleaner is eerder een hulpmiddel bij een besmetting deze heeft geen watchdog om het maar zo te noemen ...
een antivirus herkend in de meeste gevallen een aanval en zal deze vervolgens ook trachten tegen te houden ...
Malwarebytes premium herkend ook direct de gevaren en zal ook hier ingrijpen als dit nodig blijkt ...

Dat betekent dus dat ik toch weer zou moeten betalen?! Of zal ik dan inderdaad toch maar gaan voor de gratis versie (van Malwarebytes) zoals DDragon die m.i. voorstelde, mits in combinatie met Bitdefender Internet Security (betaalde versie; die ik trouwens al heb)?!
 
OK allemaal! Heel bedankt weer allemaal voor jullie adviezen. Ik weet wat ik ga doen. Ik ga inderdaad voor de combinatie met de gratis Malwarebytes; kan ik altijd nog overgaan naar de situatie met de betaalde versie :bravo:

Een fijn weekend toegewensd door een zeer tevreden "plaatser"
 
een antivirus herkend in de meeste gevallen een aanval en zal deze vervolgens ook trachten tegen te houden ...

Een Internet Security pakket herkend (netwerk) aanvallers en zal die proberen tegen te houden . De meeste virussen raken op je computer met hulp van trojans . Een trojan intalleer je op je computer met jouw toestemming . Een antivirus kan wel webpagina's detecteren met verdachte scripts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan