Ik heb nog de 1e build van WIN 10 en de Anniversary update loopt steeds fout. Geen probleem voor mij, de huidige build werkt prima. Maar regelmatig laad de Anniversary update zonder dat ik het wil en bij de volgende keer opstarten begint hij te installeren. Ik heb al de Show or hide updates geprobeerd maar daar zie ik hem nooit. Heb me al gek gegoogeld maar niets gevonden. Ik heb wel de home en werk met een kabel, dus limited download via WiFi werkt ook niet. Heb al een oplossing gevonden via het register een nieuwe entry aanmaken: HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate
DWORD value: DisableOSUpgrade = 1
Werkt ook niet.
Was nog vergeten te vermelden dat het wel lukt als ik enkel bestanden wil behouden, maar als ik bestanden en programma's wil behouden loopt het mis. ik krijg deze foutmelding : 0x8007002C - 0x4001E The installation failed in the SECOND_BOOT phase with an error during PRE_OOBE operation'
Iemand een oplossing
DWORD value: DisableOSUpgrade = 1
Werkt ook niet.
Was nog vergeten te vermelden dat het wel lukt als ik enkel bestanden wil behouden, maar als ik bestanden en programma's wil behouden loopt het mis. ik krijg deze foutmelding : 0x8007002C - 0x4001E The installation failed in the SECOND_BOOT phase with an error during PRE_OOBE operation'
Iemand een oplossing