Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ik kan een ander systeem aanschaffen.
maar ga ik daar wel op vooruit??
ik heb nu een p5w dh de luxe met 4gb geheugen en een socket 775 e6600 processor en hd6850 videokaart.de videokaart zet ik gewoon over.
en ik kan een asus v7 systeem aanschaffen met 4gb geheugen met een Intel® Pentium® Processor G630 processer.

Is dat het waard om over te stappen???
 
Deze vraag is niet te beantwoorden als wij niet weten wat de eisen van uw computergebruik zijn.

Opent u alleen maar de email en beantwoord deze eens. En tikt u zo af en toe een word bestandje, dat is het onzin om daar een supersnelle pc voor aan te schaffen.

Maar speelt u de zwaarste spellen en doet u aan videobewerken en gebruikt u vaak grafische programma's en multitasking, is een zware systeemconfiguratie vereist om een goede performance te waarborgen
 
Deze vraag is niet te beantwoorden als wij niet weten wat de eisen van uw computergebruik zijn.

Opent u alleen maar de email en beantwoord deze eens. En tikt u zo af en toe een word bestandje, dat is het onzin om daar een supersnelle pc voor aan te schaffen.

Maar speelt u de zwaarste spellen en doet u aan videobewerken en gebruikt u vaak grafische programma's en multitasking, is een zware systeemconfiguratie vereist om een goede performance te waarborgen


ja ik speel games zoals battlefield 3 !!!!
heb nu trouwens geen lags ofzo maar het systeem wat ik heb is al oud en dacht aan een upgrade.

Dus ik was benieuwd of ik voor 120euro wat het gaat kosten een goede stap vooruit zet, of dat ik kwa prestaties op het zelfde niveau blijf hangen.
 
De G630 is wel wat sneller dan de e6600, maar verwacht daar geen wonderen van.

Als je alles moeiteloos kunt doen op de huidige pc wat je wilt doen, zou ik daar geen 120 euro voor gaan betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan