always on display samsung S7 werkt niet met Clear View Cover van Samsung.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Always On Display Samsung S7 werkt perfect op mijn telefoon, maar als ik mijn Clear View Cover Samsung sluit
gaat na 5 seconden mijn scherm uit. ( Zwart scherm zonder tijdaanduiding )
Wie kan mij helpen.

ADN
 
Even hoor, ik probeer even te begrijpen wat je wilt.

Je wilt dus dat als je de Cover dicht klap over het beeldscherm, dat dan het beeldscherm aan blijft. Toch !!
 
Dat is een functie dat eigenlijk enkel maar Samsung galaxy S7 heeft Lana. Staat het bv het slim sluimeren aan? Dit zou ik bv eens uit zetten. Dat is wat ik zo op het eerste zicht kan vinden op het net.
 
Dat is een functie dat eigenlijk enkel maar Samsung galaxy S7 heeft Lana. Staat het bv het slim sluimeren aan? Dit zou ik bv eens uit zetten. Dat is wat ik zo op het eerste zicht kan vinden op het net.

-m--m--m-

Heb slim sluimeren uitgeschakeld en de telefoon opnieuw opgestart, maar zonder resultaat.
We zoeken verder. In ieder geval bedankt.

ADN
 
Ik heb even Google moeten gebruiken en deze review gevonden. http://www.galaxyclub.nl/2016/03/samsung-galaxy-s7-edge-clear-view-cover-review

Hier staat

Een ander puntje – geen nadeel, wel iets waar je je bewust van moet zijn – is dat het Always On Display van de Galaxy S7 (Edge) natuurlijk overbodig wordt zodra een cover gebruikt die het scherm bedekt. Wil je deze gebruiken, moet je je Clear View Cover – of om het eender welke andere Flip Cover – open laten. Zoals gezegd: een nadeel kun je het niet noemen, maar als je erg gehecht bent aan juist het Always On scherm van de S7, dan is dit niet het type hoesje waar je naar op zoek bent.
 
oei, dat is sinds hij met die cover om zich heen zit dat hij die always on niet meer geeft? Ik heb op het net zitten struinen ernaar en ik kon naar wat ik kon zien van de instellingsmogelijkheden eigenlijk ook niet veel meer anders gezien waarmee je dit eventueel kon verhelpen. Maar er zijn wel talloze mogelijkheden natuurlijk en alles zie ik waarschijnlijk op het net ook niet. Is dit een origineel Samsung hoesje of een derde partij hoesje? Want daar kan ook wel eens het probleem schuilen, dat de orignele Samsung hoesjes de Always on display wel laten werken en eentje die iets goedkoper is van een derde partij dat het daarmee dan niet werkt. Heb zo ooit eens een probleem gehad met een Samsung galaxy tab 3 die geen wifi signaal had als de flap naar achter was geplooid. Bleek te komen door de flap van het derde partij merk te komen. Had dit ook niet verwacht, maar het bleek wel zo te zijn.
 
Ik heb even Google moeten gebruiken en deze review gevonden. http://www.galaxyclub.nl/2016/03/samsung-galaxy-s7-edge-clear-view-cover-review

Hier staat

Een ander puntje – geen nadeel, wel iets waar je je bewust van moet zijn – is dat het Always On Display van de Galaxy S7 (Edge) natuurlijk overbodig wordt zodra een cover gebruikt die het scherm bedekt. Wil je deze gebruiken, moet je je Clear View Cover – of om het eender welke andere Flip Cover – open laten. Zoals gezegd: een nadeel kun je het niet noemen, maar als je erg gehecht bent aan juist het Always On scherm van de S7, dan is dit niet het type hoesje waar je naar op zoek bent.

Lana, hij heeft wel aan in zijn start topic dat hij zo een clear view cover gebruikt.
 
Precies en in de review staat dat je dan de Clear View Cover open moet laten om gebruik van te kunnen maken van Always On Display.

Ik ken dat ding helemaal niet en vaar blindelings op deze review.
 
Ook een misser vind ik, je koopt een clear vision cover, en dan werkt je always display on niet. Je kan dan evengoed een gekleurde cover kopen. Dat is puur marketing, een mens denkt zoals deze mens waarschijnlijk. Ik ga zo eentje nemen, dan werkt mijn display nog en is er aan voor de moeite. Zonde. Goed dat we dit nu ook weer weten se.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan