Alle webpagina's gaan open behalve facebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raar maar ik kan dus enkel facebook niet openen-
Ik werk met Win8.1 - Chrome - en enkel met McAfee Security Scan
Mijn internet verbinding is via een modemstick UMTS - Base Hier is namelijk geen Lan of Wifi.
Buiten systeemherstel heb ik zowat alles nagekeken en ja gisteren werkte alles dus ook nog gewoon.
Er zijn intussen ook geen nieuwe programma's gedownload en of geïnstalleerd.
Ik dacht eerst aan een uitsluiting van de https webpagina's maar de bank van de Post ook een https gaat wel open

Facebook pag niet beschikbaar.jpg
 

Bijlagen

  • Facebook pag niet beschikbaar.jpg
    Facebook pag niet beschikbaar.jpg
    19 KB · Weergaven: 147
Ik had ook al geprobeerd met Windows Explorer, met Firefox, met de Chrome Browser opnieuw op basis in te stellen, met het opnieuw opstarten van de PC. Niets werkte, dus zat er maar 1 ding op dacht ik: Windows Systeemherstel naar vroegere datum.
Ik had dit uitgevoerd, ik kreeg bij heropstart de melding dat in feite systeemherstel niet was uitgevoerd en dat er geen wijzigingen werden uitgevoerd aan het systeem. Waarom dat weet ik ook niet hoor.
Ik dacht laat ik toch maar eens proberen of het nu werkt en tot mijn verbazing werkt het nu. Facebook pagina is open.
Ik geloof dat het hier heeft gespookt, hmmm. Van mijne Cola Light zal het ook niet zijn hé.
Ik veronderstel dat er toch iets zal teruggezet zijn in Systeemherstel.
Ik heb er geen verklaring voor.
 
De server op www.facebook.com kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice die de naam van een website vertaalt in het internetadres. Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een verbroken internetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk. Deze kan ook worden veroorzaakt door een niet reagerende DNS-server of een firewall die de toegang vanGoogle Chrome tot het netwerk blokkeert.
Foutcode: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Wat kan ik daaraan doen?
Ik had intussen nogmaals Systeemherstel uitgevoerd en deze keer werkt het niet, geen facebook dus wel alle andere webpagina's
 
Ik zal eens scannen op virussen. Wel heel raar dat dat enkel voor facebook niet werkt hé
Inderdaad, heel soms heb ik even facebook als ik de stick er even uithaal en terug insteek en terug inlog - een poosje nadien werkt het weer niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan