Status
Niet open voor verdere reacties.
Alcatel Shine Lite

Indeling:
Het is te merken dat de deuren geopend zijn op het IFA in Duitsland. Van overal komen nieuwe toestellen op mij af. Oo deze Aclatel Shine Lite staat te blinken in zijn mooie behuizing in het IFA. Met vingerprint scanner, glazen behuizing en metalen rand moet hij een premium uitstraling geven, maar toch staat hij maar met een adviesprijs van 199€ . Eens zien wat de rest zegt over dit super mooie toestel.

Scherm:
De Alcatel Shine Lite komt met een IPS LCD scherm van 5” in een resolutie van 1280x720 pixels en eindigt daarmee op een mooie 294PPI. Zowel de voorkant als de achterkant is 2.5D dragontrail Glass. Dat is een glas die krasbestendig is en te vergelijken is met Corning Gorilla Glass 3, maar dan zonder een anti vuil laag erop.

Camera’s:
Aan de achterkant prijkt er een 13MP camera met een Dual tonen LED flits.
Aan de voorkant prijkt een 5MP camera met een LED flits en die heeft enkele mooie opties mee gekregen. Easy shot, gezicht show, selfie album, split catcher.

Chipset:
Daar kan ik heel kort in zijn. Ik weet enkel dat het een processor is van Mediatek, maar meer informatie is helaas nog niet gekend.

Batterij:
De alcatel Shine Lite komt met een niet verwijderbare 2460mAh sterke li-Ion batterij .

Specificaties:

Alcatel Shine Lite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan