Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smekeg

Gast
Telkens ik windows afsluit terwijl mijn laptop op het stroomnet is aangesloten start onmiddellijk opnieuw op!
Wanneer ik hem afsluit op batterij verloopt alles normaal! Dit verschijnsel is begonnen nadat ik windows servicepack 3 heb geïnstalleerd!
Is er een oplossing aub?
 
Telkens ik windows afsluit terwijl mijn laptop op het stroomnet is aangesloten start onmiddellijk opnieuw op!
Wanneer ik hem afsluit op batterij verloopt alles normaal! Dit verschijnsel is begonnen nadat ik windows servicepack 3 heb geïnstalleerd!
Is er een oplossing aub?


Denk dat je hier eens een kijkje moet gaan nemen.

hoor het wel zijn veel problemen omtrent Sp3
 
Bedankt voor het vlugge antwoord, maar probleem is niet opgelost nadat ik de aanwijzigingen heb gevolgd op de website die je mij hebt aanbevolen.
Pc start opnieuw automatisch op als hij afgesloten wordt terwijl hij de stroomkabel inzit, sluit ik hem af op batterij, gebeurd het zoals het moet!
 
Zit die op een geaard stopcontact ?
Het durft wel eens, indien hij niet op een geaard stopcontact aangesloten is, deze herstart te vertonen. Vandaar dat hij het niet doet als enkel de batterij de stroom voorziet.
 
Hij zit op een geaard stopcontact, hetzelfde als voor die upgrade naar service pack 3
 
Ik heb in het verleden na een Windows Update een soortgelijk probleem gehad.
Nieuwe netwerkkaart drivers bracht mij toen de oplossing.


Wieweet is dit voor jou nu ook de oplossing ?
 
Staat het energiebeheer ingesteld op draagbaar/laptop ?
Start/configuratiescherm/prestaties en onderhoud
Daar staat energiebeheer.
 
Ik heb jouw tip nog niet kunnen checken daar pc momenteel binnen is voor een heel andere herstelling, van zodra ik hem terug heb probeer ik het uit en laat het u weten!
Alvast bedankt
 
Ik heb in het verleden na een Windows Update een soortgelijk probleem gehad.
Nieuwe netwerkkaart drivers bracht mij toen de oplossing.


Wieweet is dit voor jou nu ook de oplossing ?



Deze tip kan een oplossing zijn, soms hebben de drivers het moeilijk met nieuwe updates.
Je kan eerst eens kijken of er recentere drivers te vinden zijn.
Wat ook kan is een instelling in het bios.
Dat verschilt wel van pc tot pc.
Ergens in je bios is er de optie ' wake on lan '
Als dit enabled staat kan de door signaal van het net opstarten.
Dan kan het ook zijn dat energiebeheer er voor zorgt dat de laptop dit niet doet op batterij.

Dus eens je drivers updaten of eens in het bios duiken zijn de 2 opties die ik nog open zie.
 
Neen, maar leer daar mee leven, trek gewoon de stroomkabel uit voor ik hem afzet!
Bedankt voor de interesse!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan