Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Wat er gebeurt is, is een vraagteken. Maar sedert gisteren worden de afbeeldingen in de mappen niet meer getoond op het scherm.
Als ik een map opende, zag ik tot dan toe altijd een afbeelding van die foto. Ik selecteerde grote pictogrammen.
Nu zie ik de afbeeldingen niet meer maar enkel het icoon van het programma waarmee het geopend wordt. Als ik er op dubbelklik, zie ik wel mijn afbeelding geopend worden.
Hoe krijg ik mijn afbeeldingen terug te zien?

Is ok, heb het terug gevonden. Sorry.
 
afbeeldingen.jpg
Hier zie je de afbeeldingen en niet het ikoontje van het programma waarmee je het opent.
Dat wou ik terug.
 
en welke mappen zijn deze dan !
ik bedoel je geeft nu als voorbeeld de map " afbeeldingen" weer zoals het hoort te zijn ..ik zie hier dus geen probleem in ..

bedoel je dus dat de map afbeeldingen via de verkenner geen afbeelding laat zien zoals hier ...
Ashampoo_Snap_2015.06.10_20h22m18s_003_.jpg

als het dit is dan klik je in de verkenner op start ( in het lint ) klik daarna verder op " openen en selecteer hier de verkenner .
Ashampoo_Snap_2015.06.10_20h25m08s_004_.jpg
 
Neen, ik zag enkel de icoontjes zoals hieronder en niet de afbeeldingen in eender welke map.
icoontjes.jpg

Maar in mapopties de weergave :
Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen. Dit uitvinken en probleem opgelost.
Vond het eerst niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan