adressenbestand overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een nieuwe computer gekocht. Nu wil ik van mijn oude computer alle contactadressen overzetten naar mijn nieuwe computer.
Kan ik dit doen met een usb-stick?
Mijn systeem op de oude computer is XP-PRO en ik werk met windows livemail.Op mijn nieuwe computer wordt het windows 7. Dit moet ik nog aanschaffen want ik heb nu een zelf samengestelde computer. Alvast hartelijk dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Jesse,
Ik begrijp nog steeds niet hoe dit dan gaat.
Als ik met mijn linkermuisknop op contacten klik en dan op bestanden bewerken dan komt er niets van kopiëren of kopiëren naar......Wel staat er exporteren of importeren maar daar kan ik ook niets mee.Het klinkt misschien wat dom maar ik weet het echt niet.
Groeten opavut.
 
hoezo zit er geen mail progama in windows 7

Microsoft heeft besloten om geen programma's voor email, foto- en filmbewerking in Windows 7 te stoppen. In een interview met Cnet laat Microsoft weten dat programma's als Windows Mail, Moviemaker en de Fotogallerij niet meer standaard in '7' te vinden zullen zijn. In plaats daarvan kan de gebruiker ervoor kiezen om producten uit de Windows Live-range te downloaden en te installeren
 
Beste hulpvaardige mensen,
Ik schaam mij een beetje. Ik dacht dat ik mijn roep om hulp (Hoe kan ik mijn contactadressen overzetten naar nieuwe computer) netjes had afgemeld maar dat is op de een of andere manier niet gelukt. Met de verwijzing van de link naar computer totaal van Ivan ben ik op de
goede manier geholpen. Ik ben vrij nieuw op deze site en moet alles nog over me heen laten komen. Hulp, afmelden, bedanken enz. Dus bij deze. Allen die hebben gereageerd op mijn email, enorm bedankt Opa Vut.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan