Status
Niet open voor verdere reacties.
Naamloos.jpg Beste,
Sinds kort kan ik Adobe reader niet meer installeren , krijg melding documenten is te kort , waar kan dit op slaan ?
Grtz
Jodw
 
er word inderdaad vermeld dat Documenten een ongeldige bestandsnaam is ..
wat ons ( mezelf ) dus laat vermoeden dat jij probeerd om deze adobe reader te installeren een verkeerde locatie !
de adobe reader word geinstalleerd op ( C: ) Program Files **gebruik je een 64bits systeem dan zelfs ook in de Program Files (86)

**standaard zal deze locatie ook al gesellecteerd zijn en dien jij enkel maar er de toestemming voor te geven .
belangrijk is het om de elke browser af te sluiten van het moment de download begint ...het installeren zal ook dan verder gaan !
 
Laatst bewerkt:
Het heeft allemaal geen zin , telkens weer de zelfde fout , en ben enige gebruiker al geprobeerd met Firefox chrome en internet explorer 11 alles is up to date enkel ineens was de adobe reader weg na update te hebben uitgevoerd .
 
raar , heb zelf hier de update gedaan naar versie 11 en ondervond dus geen enkel probleem ..( noteer wel dat elke geopende IE browser dient gesloten te zijn )
**vind het eigenlijk verdacht veel op spyware gelijken omdat als ik de adobe reader X opstarte en deze naar update's liet zoeken dat deze dan vermelde dat er geen update's waren !!!
 
het rare is dat toen ik juist de adobe reader 11 opstarte er een melding kwam dat er al een update beschikbaar was om de zogenaamde problemen te herstellen die sommige gebruikers onder vonden !!
Ashampoo_Snap_2014.07.17_17h53m24s_001_.png
 
neen ik gebruik geen dualboot , heb net adwcleaner tool laten runnen , alles ok junkware removaltool ook laten runnen alles ok , de bovenstaande update kreeg ik ook , en daarna zijn de problemen begonnen en heb ik adobereader verwijderd , de adobe removaltool heb ik ook gebruikt , niks blijkt dus te lukken , internet Explorer Firefox chrome alles dicht .
 
staat er nu nog de adobe reader op je systeem ?
indien zo start je deze eens op en klik je op help om vervolgens deze te herstellen ...staat deze er niet meer op download dan hier de versie 10 van de adobe reader ..daarna update je deze naar versie 11
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan