Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Adobe Flashplayer in Windows Internet Explorer 64 bits
Als ik bijvoorbeeld youtubefilmpjes wil zien, dan krijg ik de mededeling Flash te upgraden. Als ik dat doe (naar versie 11), dan blijft die vraag komen. Met Chroom werkt het wel.
IE is erg gevoelig voor lekken. Via Flash filmpjes is zo'n lek gemakkelijk te gebruiken om kwaadaardige acties op de PC uit te voeren. Dit is waarschijnlijk de reden dat je regelmatig meldingen krijgt om te updaten.
Op bijgaand schermafdrukken is te zien wat ik gedaan heb en wat het resultaat steeds is.
1. Ik start IE
2. Ik ga naar youtube
3. Ik start een filmpje. Dan krijg ik
de mededeling om te upgraden naar versie 10 (?) zie flash1
4. Ik download Flash. Moet dan wel IE afsluiten. Naar Adobesite (automatisch) en mededeling dat geinstalleerd is.
5. Opnieuw naar Youtube, maar filmpje werkt niet.
Hello!,
Als het om lekken gaat, dan eens Secunia PSI installeren, laten lopen, scan maken en resultaat bekijken. Dit vind ik een coole manier om lekken te dichten of om te weten of een of ander progje een update dringend nodig heeft. Totaal risicoloos en nuttig. Zo om de twee weken eens laten draaien.
Succes ermee!
WW
het probleem is gewoon dat je de ie9 x64brouwser gebruikt in de 64bits uitvoering ...!
ook ik gebruik een 64bits systeem !!! maar werk enkel met de 32bits brouwser van de IE9...
Het is net of IE niet de plug-in herkent. Steeds geeft hij aan dat geinstalleerd/geupdated moet worden.
Met 32bits IE geprobeerd: zelfde resultaat.
Op mijn laptop werkt e.e.a. wel. Ik zal eens kijken wat daar anders is.
ik heb zojuist de IE 64 bit brouwser gebruikt om een you-tube-je af te spelen ...
wel eerst gaf deze dan ook de foutmelding betreffende dat er géénne flash player aanwezig was .....
heb dan de link aangeklikt bij youtube zelf en werd aanstonds naar de adobe flash player voor de 64bit gelinkt .. de youtube brouwser werd vervangen door de adobe pagina
heb deze aangeklikt ...maar het vinkje uitgezet bij de google croom...
de upgrade laten doen é voila ook in de IE9 64 brouwser speelt youtube nu af ... zie bijlages
Voer onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.
Met Chrome werkt het, omdat die ingebouwd Flash heeft, en dus altijd de nieuwste versie. Jij hebt een 64 bits systeem en wilt dit downloaden en installeren.
Oplossing van Microsoft opgevolgd (daar kunnen wij haast niet tegenop!). Het functioneert nu prima. Ook in de 64bitsversie van IE.
Dank iedereen voo het meedenken.
Peter
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.