Adobe Flash player gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Gisteren de pc van mijn broer hier gehad ter nazicht. Heb de adobe Flashplayer gedownload en geinstalleerd. Na controle bericht gekregen dat ik de laatste nieuwe versie heb. Ik klik op een SWF file en er wordt me gevraagd welk programma ik daarvoor wil gebruiken. Zoek tevergeefs waar die flash player staat.
Als ik naar de site van adobe ga en daar de gegevens opvraag, krijg ik de melding dat hij geinstalleerd is en dat ik de laatste versie er op heb. Dus ik kan de extentie swf niet koppelen aan de flash player. Wat is de reden?
 
Ik vergat nog iets.

Volgens mij staat Flashplayer hier geinstalleerd: C:\Windows\System32\Macromed\Flash\FlashUtil32_12_0_0_77_ActiveX.exe

Dat laatste kan verschillend zijn met de verschillende versies.
 
En anders de bestands koppeling maken met het swf bestand naar de locatie in mijn bericht 3
Het kan zijn dat als XP de besturing is dat de bestands locatie van Flash iets anders is, dan moet je in ieder geval in de system32 map en dan de macromed map zoeken.
 
En anders de bestands koppeling maken met het swf bestand naar de locatie in mijn bericht 3
Het kan zijn dat als XP de besturing is dat de bestands locatie van Flash iets anders is, dan moet je in ieder geval in de system32 map en dan de macromed map zoeken.

Ik heb tevergeefs gezocht om het swf bestand te koppelen maar zocht naar Flash player in de adobe map.
 
Vreemd genoeg staat dit in een macromed map.
Macromedia zijn de bedenkers / makers van Flash en Dreamweaver en ik dacht nog een paar progjes. Macromedia is al weer lange tijd geleden overgenomen door Adobe. Maar de macromed map bestaat dus nog. Waarom ?? Ik heb geen idee waarom ze dat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan