Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 8.1

Zojuist Adobe flash security op W8.1 gedownload, McAfee is daarmee meegekomen met de flash,moet ik nu die Macafee houden
of verwijderen aangezien ik AVG free gebruik of is Mcafee even goed en behoud ik deze.
 
je zou normaal gezien ook de mogelijkheid moeten gekregen hebben om zelf te bepalen of je de extra meegeleverde software wilde hebben ...
ben je tevreden over de avg free dan behoud je best deze ook ..
zet eerst de Mcafee uit via taakbeheer en verwijder deze dan van je systeem ...
controleer dan op C of er nog een vermelding staat betreffende de McAfee en indien zo verwijder je ook deze map .

*vraagje deze security update komt deze dan via de adobe site binnen ?
of heb je deze gewoon ergens op het net opgehaald !

****ik zie dat er al gereageerd werd terwijl ik dit bericht aan het typen was !
 
je zou deze dan nu wel kunnen verwijderen ...
aangezien ik de Windows 10 gebruik zit de flash player standaard in de edge browser verwerkt en komen bijgevolg de nodige update's via de update functie binnen ...
Ashampoo_Snap_2015.11.25_11h08m04s_002_.png
 
Qtex

Die McAfee is meegekomen bij het downloaden van de Flash,kon hem zelf niet verwijderen tijdens het binnen halen.

Heb je die Flash Player vanaf de site van ADOBE gedownload? Ik heb zonet een update gedaan en van die MCafee is geen spoor te vinden. Het enige wat ik gedaan heb is het vinkje bij Chrome verwijderen.
 
Heb je die Flash Player vanaf de site van ADOBE gedownload? Ik heb zonet een update gedaan en van die MCafee is geen spoor te vinden. Het enige wat ik gedaan heb is het vinkje bij Chrome verwijderen.

dat bedoelde ik dus want ook ik heb deze vraag eerder gesteld ! zie bericht #3
*of het moet zijn dat er de ene keer de McAfee aangeboden word en de andere keer de Chrome browser !!
 
Qtex

Die McAfee is meegekomen bij het downloaden van de Flash,kon hem zelf niet verwijderen tijdens het binnen halen.

Die McAfee is meeliftende software en moet je uitvinken bij het installeren, en word niet aangeboden bij Adobe Flash Update , enkel bij installatie van nieuwe Adobe software.
Word aangeboden als je met Firefox surft. Als je met Internet Explorer surft word de google chrome browser aangeboden , en dient ook uitgevinkt te worden bij de installatie van Adobe software .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan