Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben gebruiker op een Win7 PC, maar ik heb Administratorrechten of het Administratorwachtwoord nodig. Heeft iemand misschien een tip?
Hallo,
Ik ben gebruiker op een Win7 PC, maar ik heb Administratorrechten of het Administratorwachtwoord nodig. Heeft iemand misschien een tip?
(Als het niet legaal kan, zal het misschien moeten worden gehackt.)
Alvast bedankt.
Hallo,
(Als het niet legaal kan, zal het misschien moeten worden gehackt.)
Alvast bedankt.
Het administratorsaccount kan alle gebruikersaccounts beheren. Een standaardaccount met administratorsrechten kan enkel zijn account beheren.
Jaapyse , dan heb jij een standaardaccount zonder administratorsrechten . En bij een standaardaccount word altijd om het administrators wachtwoord gevraagd . Met een standaardaccount kun je zelfs het administrators niet activeren als je het wachtwoord niet kent. Ben jij de enige gebruiker op die computer?
Wivy zei: open cmd als administrtor, maar dat is juist hetgeen ik niet kan. Dan heb ik dat wachtwoord nodig:rantat is juist het hele probleem. Is het niet mogelijk om mezelf aan de groep administrators toe te voegen zonder het administratorwachtwoord te hebben?