Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
welke versie heb jij dan in gebruik van de Acronis true image want deze optie zie ik hier niet vermeld staan ..
zelf gebruik ik versie 2013 en zie ik hier enkel de mogelijkheid om een Rescue Media Builder dvd aan te maken deze laat je dan toe om hiermee dus te kunnen opstarten en zonodig ook je systeem te herstellen ...
De WinPe Iso builder bevat vele programma's, een beetje vergelijkbaar met al oude BartPE
Dit is dus een bootable schijf met vele en vele programma's zoals diagnose, scanners, partion software en ga zo nog maar even door die je zelf kan samenstellen.
dan is dit een optie die dus bijgekomen is in versie 2014
het komt er op neer dat je dus een Windows dvd kunt aanmaken met de updates enz .. er in voorzien ...
voorwaarde is wel dat je de Windows Assessment and Deployment Kit for Windows 10 op je systeem aanwezig is .
lees hier meer over ... https://msdn.microsoft.com/library/windows/hardware/dn927348(v=vs.85).aspx
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.