Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Ik heb een vraag over Acronis True image 2015,
Ik heb een externe HDD F: \Acronis Backups,waar heen ik de backups plaats,
Nu heb ik handmatig eerdere van mijn pc(janPC) volledige en incrementele backups
verwijderd (met de verkenner),zodat die map volledig leeg was,en vervolgens een nieuwe volledige backup van mijn PC
gemaakt en een incrementele vandaag(die 2 tib files staan dus nu in die F:map
wanneer ik echter recover Pc kies komt er een foutmelding: failed to open F:\Acronis Backups\Entire PC...inc..tib
(is een eerdere handmatig verwijdererde backup)
Nu is mijn vraag wat kan ik doen om die fout op te lossen zodat hij die nieuwe tib files vindt.
Heb ergens iets gelezen dat het met niet meer bestaande links nr tib files in de metadata? (heb immers handmatig verwijderd)
Weet iemand raad?( ik werk onder Windows 10)

mvg,
 
de 2015 versie gebruik ik niet maar kun jij dan niet zoeken naar eerder aangemaakte backups !
in de 2013 versie zie ik de optie " bladeren naar backup " vermeld staan .. en denkelijk is deze optie ook aanwezig in de 2015

Ashampoo_Snap_2016.01.17_13h21m07s_005_.png
 
in de versie 2015 heb je de optie " add backup" deze optie staat links onder vermeld en heeft 2 mogelijkheden ..
1-- create new backup
2-- add existing backup (deze klik je aan om te zoeken naar eerdere aangemaakte backups )
 
@Qtex,
ik heb in Acronis de backups gedeleted en vervolgens een nieuwe full backup gemaakt en wat later een incrementele backup
gemaakt,en eens gezien wat recover doet en alles schijnt te werken.
Bedankt voor de snelle reacties

mvg,

in de versie 2015 heb je de optie " add backup" deze optie staat links onder vermeld en heeft 2 mogelijkheden ..
1-- create new backup
2-- add existing backup (deze klik je aan om te zoeken naar eerdere aangemaakte backups )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan