Status
Niet open voor verdere reacties.
Acer Liquid Zest

Inleiding.
Acer brengt heel stilletjes de bugetvriendelijke Zest uit op de Nederlandse markt. Weldra zal dus ook de Belgische markt volgen lijkt mij. De Acer Liquid Zest heeft zijn voorstelling in Barcelona gehad, maar die had ik blijkbaar niet ontvangen dan. Het prijskaartje voor Nederland ligt op 119€ wat voor een 3G telefoon mooi is, maar ook niet veel hoger had mogen eindigen volgens mijn bescheiden mening. Later komt er een 4G versie op de markt en ik denk dat België op deze versie wacht eigenlijk.

Scherm.
De Acer Liquid Zest krijgt een 5” IPS LCD scherm met een resolutie van 1280x720 pixels en eindigt daarmee op 294PPI, wat voor een budgetvriendelijke telefoon helemaal niet slecht is en het is daarmee een HD scherm. Volgens wat ik vernomen heb zou de luchtlaag tussen het glas dun gehouden zijn en daardoor zou het een heel mooie weergave geven van het beeld. Wat we natuurlijk alleen maar kunnen toejuichen.

Camera’s.
De Acer Liquid Zest krijgt achteraan een mooie 8MP camera die een heel mooie f/2.0 lens meekrijgt met LED flits. Hij krijgt ondermeer autofocus, geo tagging, gezichts herkenning, panorama en HDR mee aan boord.
Vooraan prijkt er een 5MP camera wat voor een budget smartphone zeker geen slechte zaak is.

Chipset.
De Acer Liquid Zest die we hier bespreken is de 3G versie en die krijgt een Mediatek MT6580 Z525 in Quad core 1.3GHz Z525 met een Mali 400MP2 Z525. Hierbij word hij ondersteunt met 1GB RAM en krijgt 8GB intern geheugen mee aan boord dat uit te breiden valt door middel van een micro SD kaartje tot 32GB.

Batterij.
De Acer liquid Zest krijgt een verwijderbare 2450mAh sterke batterij mee aan boord.

Specificaties.

Acer Liquid Zest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan