Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik krijg nu al een aantal keren als ik de computer opstart:
Access violation at adress 0059C0C0 in module "softsuiteSE.exe" read of address 00000000.
Wat kan ik doen om het probleem op te lossen en wat betekent het eigenlijk?
Wel, dit wilt zeggen dat de applicatie softsuiteSE.exe een geheugenblok wilt lezen/aanspreken die niet gelezen mag worden.
Tegenwoordig met de nieuwe .NET applicaties en andere nieuwere API's is dit moeillijk tot onmogelijk geworden.
In programmeertalen zoals C++ is dit nog wel mogelijk. Dit even terzijde.
Dit probleem duidt hoogst waarschijnlijk op een software bug. Die applicatie van Packard Bell (Laptop?) start automatisch op met Windows.
Ik heb inderdaad een Packard Bell (geen laptop, maar desktop).
Moet ik hier wat mee doen? C++ dat zegt mij niks namelijk. Ben echt een "junior'tje" daarin hoor ;-)
Hoe kan ik de software bug oplossen en voorkomen dat het als ik de computer opstart weer tevoorschijn komt.
Die bug los je niet zomaar op, wat je wel kunt doen is op Windows-toets+R drukken, dan 'msconfig' invoeren, naar het tabje Opstarten gaan, en daar Softsuit.exe uitschakelen. Als het goed is komt het nu niet meer tevoorschijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.