Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Op mijn laptop heb ik 2 accounts, mijn account voor opstarten zonder wachtwoord en dat van mijn vrouw.
Wanneer ik iets wil veranderen vraagt hij via het gmail adres van ander account voor het wachtwoord en dat heeft hij dan aan als verkeerd wachtwoord!
Als ik mij aanmeld op dat gmail account en ik geef het wachtwoord in aanvaard hij het wel!
Weet iemand hier een oplossing voor.
Mvg Nico
 
Is het niet zo dat je in plaats van je wachtwoord, je gewoon op enter of verdergaan moet drukken? Als er geen wachtwoord is voor die account, druk op enter.
 
hey , is het niet zo dat er maar èèn van de 2 accounts is ingesteld als "administrator" ? als je dan ingelogd bent met een gewone "gebruiker" account en je wil aanpassingen doen aan de pc dan zal je idd moeten overschakelen naar de "Administrator" account...
zijn alle 2 de accounts reeds ingesteld als "administrator" dan weet ik niet direct meer een antwoord...ik kan dit ook niet gaan testen omdat ik maar èèn account gebruik..
Mvg,
Arnold.
 
@Nico
zoals ik het versta heb jij en je vrouw gewoon dus het Lokaal account in gebruik nu wil jij iets gaan aanpassen of downloaden en er word nu gevraagd om dit te bevestigen met het Microsoft Account !

onder welke gebruiker wil jij deze aanpassing doen is dit met het account van uzelf of eerder deze van je vrouw ..

*jijzelf heb je destijds dan ook een Microsoft Account aangemaakt veronderstel ik dan en hiervoor heb jij dan je gmail gebruikt ...
graag wat meer duidelijkheid ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan