Windows 11 aanmelden yahoo en Telenet

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Vroeger ging als ik Firefox opende mijn yahoo mail automatisch open en als ik op tegel Telenet klikte opende mijn mail ook direct.
Nu moet ik me telkenmale aanmelden, ik heb dit in de instellingen veranderd.

1737058182389.png

en

1737058228694.png

en yahoo en Telenet en Tuts erbj gezet. Tuts blijft open de andere twee sluiten altijd af, iemand een oplossing?
Om in te loggen bij Telenet moet ik altijd met een sms werken voor een code te krijgen is ook niet handig.

Thanks,

Ed

Je laat cookies ongemoeid bij het sluiten van Firefox en dat helpt.
Je laat cookies toe op je apparaat met automatische toestemming voor die sites : dat is ook goed.

Maar ... je zegt niets over paswoorden. Die moet je ook kunnen opslaan in Firefox (doe ik alvast in Chrome).
In een mail-software kan je dat in de software (zoals Outlook vb.) zelf regelen, maar bij webmail moet het uiteraard binnen je browser, in dit geval dus Firefox.

Ken je en gebruik je de paswoord manager van Firefox ? Bestaat daar iets als automatisch invullen ?
Misschien kan een Firefox-gebruiker hier je verder op weg zetten - ik gebruik Firefox zelf niet.

Je laat cookies ongemoeid bij het sluiten van Firefox en dat helpt.
Je laat cookies toe op je apparaat met automatische toestemming voor die sites : dat is ook goed.

Maar ... je zegt niets over paswoorden. Die moet je ook kunnen opslaan in Firefox (doe ik alvast in Chrome).
In een mail-software kan je dat in de software (zoals Outlook vb.) zelf regelen, maar bij webmail moet het uiteraard binnen je browser, in dit geval dus Firefox.

Ken je en gebruik je de paswoord manager van Firefox ? Bestaat daar iets als automatisch invullen ?
Misschien kan een Firefox-gebruiker hier je verder op weg zetten - ik gebruik Firefox zelf niet.
Ik heb het vinkje weggedaan bij "cookies en websitegegevens verwijderen", dit stond aan, hoe het komt weet het niet, vroeger kon ik direct in mijn mails.
Telenet is met dit te doen nu wel al in orde.
Maar bij Firefox vult hij mijn gebruikersnaam in das al iets, maar ik moet nog mijn wachtwoord ingeven, doe ik dan wel met Bitwarden, maar dit moest vroeger nooit.
Ik heb nooit een paswoordmanager voor Firefox gebruikt, alleen de optie niet afmelden aanvinken en ik kon er altijd in.
Bedankt.

Terug
Bovenaan