Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
scandisk.jpg
Volgens The Online Photographer, die heeft gesproken met een ontwikkelaar van Scandisk, schijnt een derde van alle beschikbare Scandisk geheugenkaarten vervalst te zijn. Dat zijn gewoon goedkope kaartjes met een jasje van Scandisk.

Het enige dat je eigenlijk kunt doen om je te verzekeren dat je bonafide Scandisk geheugen koopt, is door het deze bij erkende bedrijven aan te schaffen. Koop je de kaarten bijv. online via Marktplaats of eBay kun je er haast zeker van zijn dat je een inferieur vervalst exemplaar koopt, ongeveer 70% van het aanbod daar is vervalst.

Zoek de verschillen.

fake_scandisk.jpg

fake_scandisk2.jpg


Het rechter exemplaar is de echte
(afbeeldingen via PetaPixel)
Permalink | Reacties

63qbaeo0ZqU


Bron: afterdawn.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
scandisk.jpg
Volgens The Online Photographer, die heeft gesproken met een ontwikkelaar van Scandisk, schijnt een derde van alle beschikbare Scandisk geheugenkaarten vervalst te zijn. Dat zijn gewoon goedkope kaartjes met een jasje van Scandisk.

Het enige dat je eigenlijk kunt doen om je te verzekeren dat je bonafide Scandisk geheugen koopt, is door het deze bij erkende bedrijven aan te schaffen. Koop je de kaarten bijv. online via Marktplaats of eBay kun je er haast zeker van zijn dat je een inferieur vervalst exemplaar koopt, ongeveer 70% van het aanbod daar is vervalst.

Zoek de verschillen.

fake_scandisk.jpg

fake_scandisk2.jpg


Het rechter exemplaar is de echte
(afbeeldingen via PetaPixel)
Permalink | Reacties

63qbaeo0ZqU


Bron: afterdawn.com

Dit is géén scandisk maar Sandisk. Let wel er staat géén C in. Dus bijgevolg beiden geen Scandisk maar Sandisk..
Volgens mij zijn dit beide ook geen SD kaartjes maar MMC.
 
Laatst bewerkt:
@ mik : zoek eens op afbeelding en geef als zoek opdracht scan disk i , valt het je op : er word san disk weer gegeven !!
 
@ mik : zoek eens op afbeelding en geef als zoek opdracht scan disk in , valt het je op : er word san disk weer gegeven !!

't is aangepast hoor :p da's een correctie van google op de treffers trouwens
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelfs een USB stick van Sandisk. Stonden in aanbieding, 16GB. Vroeg mijn schoonbroer er eentje mee te brengen. Toen hij ze bracht, zag ik direct dat het het andere merk was. Hij had het niet gezien. Maar evengoed, ze werken zoals het moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan