Status
Niet open voor verdere reacties.
Het traditionele eindejaarsvuurwerk op de Brusselse Kunstberg zal dit jaar niet plaatsvinden. Dat heeft burgemeester Thielemans beslist na een coördinatievergadering op het Crisiscentrum van Binnenlandse Zaken.

Daar werd ook besloten dat het verhoogde veiligheidsalarm en de bijbehorende versterkte politieaanwezigheid nog minstens tot 3 januari van kracht blijven, zo heeft de directeur-generaal van het Crisiscentrum meegedeeld.

"Na een evaluatie van de bestaande maatregelen en een analyse door het OCAD, het orgaan dat de dreigingsanalyses opmaakt, is beslist het huidige verhoogde dreigingsniveau aan te houden", zei directeur-generaal Jaak Raes.

Bron:GVA

SIMBA
 
Ik blijf er nog steeds bij dat alles zeer fel overroepen is. Maar wie ben ik om zo iets te durven schrijven. Maar als ze in Bxl eenmaal iets gezegd hebben dienen ze dat ook vol te houden om geen gezichtsverlies te hebben. Eenieder zijn eigen gedacht natuurlijk en ik het mijne.
 
Parijs-Dakkar is ook afgelast ivm met terreurdreiging... en daar zit er een forse som geld mee gemoeid... denk niet dat het helemaal uit de lucht is gegrepen... voor beide gevallen niet.
Ze doen het echt niet voor niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan