Pc 2de hand laptop

Hi
Het is niet dringend. Is voor in 2026 of later.
Maar dan kan ik al wat kijken wat ze zo verkopen
Kennen jullie site waar je in België of buurt van Gent een 2de hands of een refurbished nog een redelijke recente laptop zou kunnen kopen

PhilipV ben je er al geweest?.
ik al een paar keer vind ze niet zo vriendelijk.
Had probleem met mijn pc dat die in de zomer steeds bij lang aan staan en warm weer uitviel. Ik zou die moeten hebben binnen gestoken.
Zei de dame die daar werkte maar haar collega was bezig met andere mensen en bleef duren.
Toen naar mijn vertrouwde codima aan de sterre in gent geweest. Daar ik ook koelpasta moest hebben. En vertelde mij wat er aan de hand was. En zei dat ik wel al de processorkoeler had uitgeblazen. En de persoon die mij hielp heb je ook het aluminium blokje met die koelvinnen uitgespoten. Dat had ik niet gedaan. En die zei dat zal het probleem zijn dat daar ook stof zal in zitten. En, was zo. En probleem was opgelost.

Ik heb ervaring met beiden. Bij Microforce heb ik nooit een dame gesproken, altijd één van de beide uitbaters.
Die zijn wel erg vriendelijk geweest en vooral héél open en spreken met kennis van zaken.
Mijn gezin (3 UGent studenten de voorbije jaren) en ikzelf kochten er in totaal al een 4-tal refurbished laptops en 2 printers.

Maar idd. ook met Codima heb ik ervaring, maar dan vooral als het componenten en toebehoren betreft. Zéér bekwaam, maar ik kocht er nooit een volledig systeem. Mijn zoon kocht er de componenten voor een zelfbouw game desktop. Ook Top !

Terug
Bovenaan