Status
Niet open voor verdere reacties.

mamsie754

Steunend lid
Vip Lid
hallo,ik heb een nieuwe laptop gekocht en daar staat de probeerversie van Norton op ,maar nu zie ik dat ik hem in orde bracht dat ik per ongeluk mcfee ook gedownload heb.
die 2 werken misschien niet samen wat moet ik er mee doen want op mijn vorige pc had ik avg aangekocht nog niet zo lang en zou die graag terug gebruiken
 
De probeerversie zal er vroeg of laat toch mee stoppen, of in ieder geval het updaten op een tijdstip zal stoppen.
Als McAfee een goed werkende beveiliging is zou ik Norton eraf gooien.

Maar je zegt per ongeluk gedownload en dan vraag ik me af wat ik daar onder moet verstaan.
Is dat ook een probeerversie ? Voor zover ik weet heeft McAfee geen Free versies.
Is het een probeerversie, zou ik ook dat niet gaan gebruiken en voor een goede Free versie kiezen of een beveilingsprogramma aanschaffen.
 
De probeerversie zal er vroeg of laat toch mee stoppen, of in ieder geval het updaten op een tijdstip zal stoppen.
Als McAfee een goed werkende beveiliging is zou ik Norton eraf gooien.

Maar je zegt per ongeluk gedownload en dan vraag ik me af wat ik daar onder moet verstaan.
Is dat ook een probeerversie ? Voor zover ik weet heeft McAfee geen Free versies.
Is het een probeerversie, zou ik ook dat niet gaan gebruiken en voor een goede Free versie kiezen of een beveilingsprogramma aanschaffen.

ik denk dat het ook een probeerversie is ,mag ik ze er allebei afgooien als ik ze niet moet hebben?of zal ik wachten tot de probeerversie afgelopen is
 
Zo wie zo altijd maar 1 scanner installeren en gebruiken en verder maakt het niet uit wat en hoe je het doet als er altijd maar 1 beveiligsprogramma is geïnstalleerd .
Of beiden nu er af en een nieuwe werkende er op, of nu eentje er af en wachten tot de overgebleven beveiliging op z'n end is en daarna er af gooien en een nieuwe er op. Kijk dan welke de langstlopende probeerversie is en ga daar dan nog eventjes mee door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan