2 pc's synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , hoe kan ik voorkomen wanneer ik op de ene pc mijn mailbox open ,ik dan op de andere de mails niet meer kan binnenhalen .Gaat dat met een eventueele synchronisatie van de mailbox , zoja hoe moet ik dat dan doen.

mvg Putskie
 
Dit is in de meeste emailprogramma's in te stellen bij : Berichten op de server laten staan. Het probleem is dan wel dat je de berichten blijf ontvangen en dat is dan weer niet handig.
 
Pluis heeft gelijk. zolang je berichten op de server blijven staan kan je die in zoveel mailclients binnen halen als je maar wilt. welke ISP heb je?
 
Het handigste vind ik voor dit soort problemen, een Online emailclient nemen. Bijvoorbeeld Gmail of zoiets. Dan kan je waar je ook bent ter wereld jouw email lezen en / of verwijderen. Maakt niet op welke PC je werkt.
 
;! telenet , ik heb een G-mail acount , kan ik mijn telenet acount daaraan linken want ik heb nog maar pas 1000 naamkaartjes laten maken

MVG Putskie
 
@ putskie : je bent telenet gebruiker waarom wil je de 2 pc's gaan synchroniseren , totaal overbodig omwille van het feit dat telenet al de mails die bij jouw binnen komen ook nog eens online beschikbaar stelt..
je hoeft gewoon in te loggen op telenet's mijn webmail met jouw inlog gegevens van telenet .. Telenet Webmail
 
bij een goeie, telenet dus niet!(kp) grapje Antwanneke!
grtz. wivy

kan ik mee leven hoor Wivy, je weet dat ik een kameleon ben hé. ik denk dat ik zowat alle grote providers van de lage landen al afgedaan heb. ben nu dan maar afgezakt naar onze franssprekende landgenoten. zit bij de collega ( ja hoor, ze gaan veel samen doen op gebied van mobile en 4G!) VOO nu.

media_xl_884743.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan