Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
  1. Patches en updates voor problemen die Vista vaak deden crashen. Microsoft verzamelde deze gegevens uit de foutenrapporten die gebruikers toe zonden (ze doen er dan blijkbaar toch iets mee).
  2. Een nieuw/verbeterde Startup Repair Tool. Een hulpprogramma dat het mogelijk maakt de computer te herstellen als er niet meer opgestart kan worden.
  3. Probleem van de harde schijf die onnodig blijft draaien, wordt opgelost.
  4. Beter energiebeheer ivb met laptops
  5. Sneller uitpakken van gecomprimeerde (ingepakte) bestanden.
  6. Efficiëntie van ReadyBoost wordt onderhanden genomen. Er zou meer data kunnen worden in opgeslagen. Vooral belangrijk bij het uit slaapstand/stand-by halen van een computer.
  7. Verbeterde afspeelmogelijkheden voor multimedia.
  8. Wachtwoordvenster bij het drukken op CTRL+Alt +Delete.
  9. Verplaatsen en kopiëren van (grote) mappen en bestanden zou veel sneller werken na de installatie van service pack 1.
  10. Ingescande foto’s zullen openen met Windows Verkenner i.p.v. met Windows Photo Gallery.
  11. Het gezeur van het UAC ( Doorgaan klikken) zal beperkt worden.
  12. Bij het defragmentatie gereedschap kunt u voortaan zelf aangeven welke schijfstations u wilt defragmenteren.
  13. Betere en snellere installatie van toekomstige updates.
  14. Verplicht een hint op te geven bij het gebruik van een wachtwoord.

Nu afwachten wat het zal worden, in de loop vab Maart 2008 zou Vista sp1 te downloaden zijn.
 
Volgens de laatste clickx (163) van deze week zou het Service Pack tegelijk met dit magazine moeten verschijnen

Verder zie ik ook staan dat de eerste release van SP1 waarschijnlijk nog geen Nederlands zal bevatten. Op een versie met alle talen is het wellicht nog een maand of 2 wachten.

Ik denk dat ze het zelf niet goed weten
 
Van punt 1 heb ik al lang geen last meer, ik heb meegedaan aan het programma voor het verbeteren van windows, zal daarmee zijn zeker?
2 Die startup repair heb ik nooit een probleem zien oplossen, hij zal dan toch al iets doen hopelijk.
3 4 5 11 en 12 kan je oplossen met tweakprogramma's.
8 en 11 de ene zaagt wat minder, de ander neemt over.
Ik loop er niet echt warm voor, benieuwd of mijn pc sneller, dan wel stabieler zal worden, zeker gezien de waarschuwing van motom.
Heb ik elders nog over gelezen.
Ik neem hem pas als er veel goede kritiek op komt, eind dit jaar of zo.
 
Voor de engelstalige versie is SP1 al beschikbaar.
Ik verschoot mij een bult toen ik deze update zag verschijnen. hopelijk werkt hij beter(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan