1 PC vrij om dit een uit te testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
MAAR...... van LINUX ken ik dus de ballen zulle !!!
Je zal me even op de goede weg moeten zetten vrees ik. (gt)

Ik zou deze willen gebruiken voor Server-doeleinden maar daar moet ik ook nog veel van leren. Dus werk aan de winkel. Zomerwerk ook vrees ik, want dan is het hier iets kalmer ( moet dan geen PC lessen geven )
 
als je linux wil testen

als je linux wil testen

Hoi Daddy Cool ,

Dank je wel dat je linux wil gaan uitproberen , indien je vragen hebt over linux kan je steeds terecht in de topic linux hier op het forum waar je al verscheidene oplossingen vind voor problemen .
Verder heb ik reeds verscheidene distro's getest en ik kom steeds uit bij Ubuntu
indien je een cd wenst stuur mij dan een PM met je naam en adres dan stuur ik je een installatie-cd op met name Ubuntu 6.06 LTS of Kubuntu 6.06 LTS , de eerste is in Gnome de andere in KDE , dat is de grafische schil .
Mijn voorkeur gaat naar Gnome maar dit is strikt persoonlijk alle twee werken heel goed en zeer stabiel .
Er staan ook op de install-cd ook z'on 18500!! programma's zodat je iegenlijk alles gratis hebt om te werken .
In de loop van april kan je dan upgraden naar de nieuwe Ubuntu 7.04 versie die ik nu reeds een paar maanden aan het testen ben en momenteel reeds zeer stabiel is en dit voor een eerste beta versie , de vorige waren Alpha versies .
Op de nieuwe Ubuntu versies komen nog betere futures voor de desktop en de drivers van de diverse kaarten dat je vista snel gaat vergeten .
Heb je vragen stel ze gerust , we zoeken er dan wel een antwoord op .;)
 
Ik zal dat zo doen via PM

Ik zal dat zo doen via PM

Tof dat je al die dingen doet. Ik had me op het net al zot gezocht naar de juiste install instructies. Maar ja als je nog niet weet wat je moet zoeken en wat best is ? en die namen, ja die zijn ook allemaal nieuw voor mij. Ik sta dus nog in mijn babysokjes. Je kiest maar voor mij hoor wat best is. Grafisch doe ik alles met AutoCAD of met PSP XI
Ik stuur je dus PM

In ieder geval al Thx (gt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan