jij dient eens het volgende te doen en dat is via de eigenschappen van je netwerkadapter het vinkje eens weg te halen bij
Client for Microsoft Network…
zie afbeelding ..
.
indien dit niet geholpen heeft dien je een TCP/IP reset te doen …
start hiervoor een opdrachtprompt(administrator ) op en geef de opdracht
ipconfig /flushdns en klik op enter.
door het uitvoeren van deze opdracht maak je het dns cache leeg ...daar deze te vol zit zou dit ook de oorzaak kunnen zijn van de foutmelding .
geef vervolgens de opdracht
nbtstat -RR en klik op enter
geef nu
netsh int ip reset in en klik enter
reset nu je Winsock Catalog door de opdracht netsh winsock reset in te geven en op enter te klikken .
***sluit de opdrachtprompt af en herstart je systeem ….hopelijk herstart deze nu zonder dat je de betreffende foutmelding krijgt te zien ..
* indien al het voorgaande niet geholpen heeft dan is dit tevens de laatste stap die je kunt doen …
rechts klik op start en kies apparaatbeheer ..
selecteer "beeld" en kies om ook de verborgen apparaten weer te geven ..
open vervolgens de netwerkadapter (zie afbeelding)
*je dient vervolgens al deze te verwijderen ….
daarna klik je op de tap actie en klik je verder op "zoeken naar gewijzigde apparaten " nadat je dit aangeklikt heb dien jij je systeem te herstarten ….al deze netwerkadapters worden weer geinstalleerd .
****dit werd overgenomen en vertaald ..