Software voor muziek en audio

  • Gesloten
  • Opgelost
Hoi, Gisteren zat ik op restaurant en er kwam een liedje uit de boxen die ik leuk vond. Ik zette mijn Shazam op en die zei, song is gevonden en...
Antwoorden
39
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik heb onlangs VLC media media speler geïnstalleerd In Windows 11. Daarna speelde hij mijn MP3 bestandjes gewoon af. Nu...
Antwoorden
4
Weergaven
447
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb eens een tip gekregen en een tooltje gebruikt om youtubemuziek naar mp3 te zetten in enkele seconden maar ben het, denk met een update of...
Antwoorden
19
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ben op zoek naar een goede audioconverter. Bedoeling is diverse bestanden er in plaatsen en met 1 commando alles te laten omzetten naar mp3. Bij...
Antwoorden
4
Weergaven
866
  • Gesloten
Hallo, Via VLC heb ik kunnen de muziek uit een filmpje halen. Mijn probleem is dat ik er geen nieuwe muziek kan op plaatsen. Wanneer ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
624
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn geluid werkte altijd goed, ook deze middag, en nu niks meer, de instelling stond vroeger altijd op "USB audio 1.0", maar deze staat er niet...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
Gratis programma om video van youtube te converteren naar mp3. Lukt mij langs geen kanten meer om iets te opnemen Dank voor de hulp.
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan