Software voor muziek en audio

  • Gesloten
  • Vastgepind
Als u in uw presentaties, klankbanden en dergelijke geluiden wil toevoegen hoeft u niet noodzakelijk zelf met recorder, microfoon en met veel...
Antwoorden
0
Weergaven
639
Hallo, heb een filmpje gezien op you tube en wil het geluid downloaden voor het maken van een show in Proshow producer en op zoek naar een...
Antwoorden
11
Weergaven
109
  • Gesloten
Beste, Ik ondervind een probleem met mijn Sonos Connect. Mijn Sonos Connect is aangesloten via een LAN-verbinding. Op mijn iPhone staat de app...
Antwoorden
5
Weergaven
536
  • Gesloten
enkele tijd geleden heb ik mijn cd's omgezet naar FLAC nu heb ik voor dat er enkele bestanden zijn die niet meer kunnen afgespeeld worden via...
Antwoorden
14
Weergaven
532
  • Gesloten
  • Opgelost
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en dank aan alle medewerkers die mij eerder hulp geboden hebben... Daar gaan we dan. Hopelijk deze keer op...
Antwoorden
13
Weergaven
382
  • Gesloten
Hallo beste mensen, ik heb een WAV muziekbestandje gekregen van mijn zoon, maar kan die op mijn Laptop Vivobook niet afspelen. Niet met Windows...
Antwoorden
17
Weergaven
682
  • Gesloten
In de auto speelt Spotity nog uitsluitend regengeluiden. Ik kan geen enkel muziekstuk horen. Hoewel visueel er ‘muziekstuk’ speelt, hoor ik...
Antwoorden
0
Weergaven
564
  • Gesloten
In het begin ripte freac een ganse cd naar een audiobestand met eerst de artiest en dan de titel. En nu doet die al zoals WMP, in een...
Antwoorden
5
Weergaven
546
  • Gesloten
Spotify lijkt normaal te werken, maar er is geen klank. Ik kan het volume opdrijven als gewoonlijk, maar dat heeft geen effect. Visueel gebeurt...
Antwoorden
4
Weergaven
426
  • Gesloten
ik kan bepaalde liedjes niet meer toevoegen aan mijn mediaplayer zie bestand mediaplayer. als ik ze 1 voor 1 open speelt hij het wel af. bij de...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Met regelmaat heb ik een probleem met RECORDING in Audition versie 1.5. Daar werk ik al zo'n 15 jaar mee en voor mijn toepassingen is die versie...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan