Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Dag, ik heb een mp4 gedownload en wil dit in een openbare plaats op een scherm afspelen. Mijn vraag, aan het begin van het filmpje komt de...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ben op zoek naar een goede audioconverter. Bedoeling is diverse bestanden er in plaatsen en met 1 commando alles te laten omzetten naar mp3. Bij...
Antwoorden
4
Weergaven
887
  • Gesloten
Mijn broer (heeft geen kinderen) is eind oktober 50 jaar getrouwd. We willen hem verrassen met een feestje. Ieder van zijn broers (inclusief...
Antwoorden
4
Weergaven
986
  • Gesloten
Welk programma is in staat audiobestanden af te spelen in de volgorde waarin je ze toevoegt, zoals een jukebox het deed? Of kent er iemand een...
Antwoorden
4
Weergaven
786
  • Gesloten
Hallo, Via VLC heb ik kunnen de muziek uit een filmpje halen. Mijn probleem is dat ik er geen nieuwe muziek kan op plaatsen. Wanneer ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
637
  • Gesloten
Gratis programma om video van youtube te converteren naar mp3. Lukt mij langs geen kanten meer om iets te opnemen Dank voor de hulp.
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goedenavond. Ik zoek een programma om deze bestanden te splitsen tot zelfstandige Mp3 Wie kan mij daar mee helpen. Prettige pasen
Antwoorden
2
Weergaven
563
  • Gesloten
In de auto speelt Spotity nog uitsluitend regengeluiden. Ik kan geen enkel muziekstuk horen. Hoewel visueel er ‘muziekstuk’ speelt, hoor ik...
Antwoorden
0
Weergaven
596
  • Gesloten
beste, ik heb een avc receiver die dus 8k kan weergeven en dolby atmos, ook mijn toekomstige vloerspeakers hebben dolby atmos en ik koop mij...
Antwoorden
0
Weergaven
558
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan