Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

Ik probeer met SABnzbd een film binnen te halen. Heb dit altijd gedaan met Grabit. Maar op 13% stopt het binnenhalen met SABnzbd wegens bestand...
Antwoorden
2
Weergaven
206
  • Gesloten
Ik heb een film met Engelse ondertitels. Die heb ik met SubtitelEdit laten vertalen naar Nederlands. Mooie leesbare SRT file. Nu wilde ik met...
Antwoorden
25
Weergaven
740
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb een foto in JPG. Daarop staan mijn achterkleinkinderen. Eentje heeft rode ogen. Nu vind ik nergens een tool om die weg te werken. Graag een...
Antwoorden
4
Weergaven
288
  • Gesloten
Hallo forum. Ik heb het volgende probleem: Ik heb een film 80 GB deze heeft subs en speelt ook af op mijn pc. Nu is dat voor een monitor groot...
Antwoorden
23
Weergaven
690
  • Gesloten
Ik heb een film met resolutie 3840X2176. 11.6GB groot. Speelt perfect af met ondertitels op mijn pc. Dit gaat niet op mijn huistv. Die is maar...
Antwoorden
37
Weergaven
883
  • Gesloten
IK heb de Himedia q8 Pro Als ik hem opstart in mediacenter zie ik de sd kaart in plaats de HDD. Paar keer al een kouwe reset gedaan en de nieuwste...
Antwoorden
33
Weergaven
722
  • Gesloten
Hallo beste mensen, wie weet voor mij, een niet evaren gebruiker, een (lefts gratis) programma om een gemakkelijk een DVD te rippen. Ik hoor het...
Antwoorden
19
Weergaven
759
  • Gesloten
Naar de website "remove.bg" kun je een foto uploaden, indien je de achtergrond daarop wilt verwijderen. Na het uploaden kun je vervolgens binnen...
Antwoorden
8
Weergaven
508
  • Gesloten
Hallo kan sinds deze week geen ondertitels meer downloaden via VLCPlayer. Je kan nog wel zoeken, maar de gevonden ondertitel kan je niet meer...
Antwoorden
9
Weergaven
545
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo allemaal, ik heb kortelings geprobeerd met een you tube downloader een video bestand binnen te halen. Dat lukt vreemd genoeg niet. Ik heb...
Antwoorden
3
Weergaven
281
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan